Gå til innhold

Payex på finn.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden kan det virkelig fungere likt for alle?

 

Enn om motageren ikke gir beskjed om mottat vare??

Eller hvis varen virkelig forsvinner i posten? Hvem får pengene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss mottaker ikke gir beskjed om mottatt vare så får selger pengene på konto etter 10 dager.

Viss varen forsvinner på posten så blir det vel posten sin oppgave ihvertfall viss man har sporingsnummer.

Skrevet

Enn om selgeren ikke har sendt varen likevell?

 

Er vell større fare for at selgeren lurer, enn kjøper? I teorien hvertfall.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Om selgeren ikke har sendt varen så får jo han eller hun ingen penger, for da kommer jo kjøperen til å stanse kjøpet. Og da har selger heller ikke noe bevis fra posten heller.

 

Brukte dette systemet da jeg kjøpte barnevogn...vognen kom ikke, og jeg stanset betalingen. Da fikk jeg mail med sporingsnummer, og til min store overraskelse var vognen allerede i Oslo, men posten hadde ikke gitt meg beskjed! Fikk så henta den, og fant ingen feil, og da godkjente jeg kjøpet og selger fikk pengene!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...