Gå til innhold

oooooooooff!!Hva SKAL jeg velge???JOBB..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sagt ja til en jobb som begynner om 2mnd,bra jobb og alt det der...problemet er at jeg naa har faatt et annet jobbtilbud ogsaa, DRØMMEJOBBEN!! Har STORE problemer med aa si fra paa den andre jobben, saa jeg vurderer faktisk aa takke nei til drømmejobben.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke si nei til drømmejobben!

Skrevet

problemet er at jeg"synes synd" paa den andre jobben,har sagt ja,plutselig si nei...vet ikke om jeg klarer det!!

Skrevet

Gå for drømmejobben! Dumt å angre senere...

Skrevet

Selvfølgelig: gå for drømmejobben! Ikke ha dårlig samvittighet, deter jo drømmejobben;)

Skrevet

De har jo 2mnd å finne en annen kandidat på da, så slik sett er det ikke så ille. Hadde vært verre om du skulle begynne om tre dager og de måtte ut på markedet å finne en ny kandidat.

Gå for drømmejobben!!! Er kjedelig å sitte igjen å angre i ettertid.

Man angrer somregel mer på det man ikke gjør enn det man gjør. Så gå for drømmejobben, selv om det kjennes kjipt og dårlig gjort ut np, så kommer du nok til å angre mindre i ettertid.

Sitter selv å håper på å få drømmejobben. De skulle ringe i dag eller i morgen, så dør nesten av spenning;)

Skrevet

Hadde ikke dere hatt problemer med aa si nei likevel??

Skrevet

Hadde hatt så vondt i magen for å trekke meg fra en jobb jeg alt hadde sakt ja til, men det er tross alt snakk om drømmejobben, og de ahr 2mnd på å finne en ny. Du setter de i ingen umiddelbar KRISE.

HAdde ringt og beklaget, forklart saken og håpt at de var forståelsesfulle.

Skrevet

faar hjertebank bare ved tanken...vet at de har jobbet for aa ha meg inn,jobbet der for 3 aar siden..dunkdnkdunk...:(

Skrevet

Gå for det du vil, ikke hva som er best for andre.

Det er tross alt din fremtid det er snakk om ;)

Jobben opptar jo veldig mye av tiden vår.

Trives vi ikke på jobb, blir dagene og fremtiden fort "vondt".

(Hørt om Maslows behovspyramide? En må tilfredsstille et trinn for å kunne gå videre til det neste. En kan på en måte sette det inn i det samme; hvor jobb kommer under trivsel. Trives vi ikke i jobben, trives vi ikke i andre sammenheng heller)

Selv om det ikke er så gøy å ringe de du har sagt ja til for å avslå nå.

Noe det seff ikke er. Er jo det "ingenting" mot det å ha en jobb en trives mindre bra i, enn et annet alternativ.

Skrevet

Sjønner hvordan du har det, jeg er og slik, samvittighetsmenneske og lojal mot jobben til tusen. Hadde måtte tatt meg selv i nakken flere ganger for å ringe å si at jeg har fått et annet bedre tilbud.

MEN du bør gjøre det. Det er jo tross alt snak om drømmejobben. Og drømmejobber vokser som oftest ikke på trær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...