snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Nå har jeg ingen link å henvise til... men jeg hadde en drømmeklokke, den var så fin.. og mannen min sa at jeg skulle få det til bursdagen min som er om en uke, så vi dro på butikken for å kjøpe den, men fikk beskjed om at den har gått ut... ble så lei meg, dere aner ikke... endelig skulle jeg få den, så finns den ikke lenger. Den hette Moon.. Så nå, kan jeg velge en annen klokke, som er stilig. og rundt 2000 kr... Noen andre Dolcegabbana klokker som dere synes er fine ?? eller vet dere om dkny har noen fine ???? Ja, hjelp meg, vil ikke gå glipp av en fin gave, som han vil og har råd til å kjøpe...
*Kleopatra Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Liker godt Guess klokker jeg da, fikk denne til bursdagen min: http://www.thune.no/produkt/156_Guess.aspx?kategoriid=37
snartmammapåny Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg har den som heter Waterfall, har den i sølv. Synst da den var den finste;) hehe Har og veldig lust på den som heter Day and Night, i sølv og sort skive. Men den blir mer som et armbånd og ikke en klokke til hverdags da;)
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Ja det er den day and night jeg vurderer nå... den er jo såå fin.. Waterfall var finn den og, men litt for elegant for meg ... jeg har veldig tynn arm, og den virker litt bred?el.. Mye koster den foressten...
snartmammapåny Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Den er ca 4cm, selve klokka er 3cm og så er "armebåndet" 1cm. Litt usikker på pris da jeg fikk den i gave, men mener at den kostet rett i overkant av 2000kr. day and night husker jeg ikke i farta hva kostet, men mener det var rundt 1600... men mulig jeg blander den sammen med en annen;) Elsker D&G jeg, de har så mye flott:D Særlig masse flotte klokker og solbriller!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 jeg har groove on klokka, syntes den er kjempe fin, og veldig behagelig å ha på seg
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Dæven, ble sittende å sikle på diamantringene jeg nå hehe :) For å svare på spm, dra i butikken! Jeg har siklet masse på en d&g klokke i gull som ser ut som et armbånd, den er såååå fin *sukk*
mammaen til Martine og Julie Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Hei på deg!!!Jeg fikk D&G klokke til bursdagen min! Den som er svart urskive og firkantet med stener rundt!! Er veldig fornøyd med den! Det er liksom like mye armbånd som klokke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå