♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Får vondt i hjerte og blir så sinna....
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Før jeg ødeller hele natta, hva er det for noe? Barnemishandling eller no?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Stefaren brakk begge beina til jenta og hun måtte gå i gips på begge beina.. og sånt..Hun lever ikke nå.. levde bare i 3 år... Han er nå i fengsel.. 25.5 år.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Du får ødelagt ikke bare natta,men resten av uka, for ikke si resten av året. Ikke se den med mindre du er laget av stein.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 AHA, Kelsey Briggs, den grusomme skjebnen til ei jente med foreldre som har gjort fryktelig dårlige valg ja... Trist trist.. Men jeg ble litt forsteinet når jeg leste meg opp på mer av historien, for mye her er jo ikke helt sant dessverre. Men ikke desto mindre tragisk av den grunn, kanskje bare mer:(
nettie med 4 små Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg skjønner virkelig ikke at noen mennesker kan skade en søt uskyldig liten jente. Har ikke ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå