Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hva gir dere selv, og hva ønsker dere av andre?
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 ikke bestemt meg for hva vi skal gi enda. lurer litt på saccosekk. Han får så mye hele tiden og vi skal bygge leketårn med sklie og diverse til sommeren. Ønsker seg brio og duplo, legobord, klær og sengelampe med dyr som vi har sett på skeidar. du kan jo ønske småmøbler, akebrett, huske, tegnesaker (kjøpt noen fine faber castel blyanter som tåler en trøkk), bøker, cd med barnemusikk, biler, dukker . dukkevogn, tavel med kritt og ja lista er uendelig....... vi har også den mellomste plastsklia. Den er i daglig bruk her!!!
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 - Dukke - Duplo Det skal ihvertfall jenta vår få. Vet ikke hva mer vi skal ønske til henne. Hun har ei eldre søster så vi har jo mye allerede. Men ellers kan man ønske: -l ekekjøkken - Fisher price laugh and learn. - trehjulsykkel - Dukkevogn - Stellebord og diverse til dukka. - Dukkeklær - Akebrett
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Her var det veldig mye bra:o)
Honningmelon Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Vi ønsker egentlig mest klær. Hun ble 1 år nå i november, så fikk veldig mye leker da. Selv har vi tenkt til å kjøpe klær, sølvkjede og evt. dukke.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Sønnen min er 21 mnd, ønsker seg til jul: Duplo lego Leke telt / tunnel Cars tingene Cars bord og stol Klær str 92 Seng - den skal han få av oss for barnefaren har laget den.. Senga som er formet som en bil.. hehe osv...
BettyBoob Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 av meg får han iallfall : (20 mnd) duplo to pekebøker en barnecd mikkes klubbhus juledvd og et eller annet til jeg ikke har bestemt meg for. ønsker: akebrett eneste jeg kommer på i farta...hehe!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Samme her til snulla som er født i oktober...veldig praktisk med klær i gave siden vi skal reise hjem med fly. Aner ikke hva vi foreldrene skal gi da...hun fikk dukke på bursdagen, så kanskje det passer med dukkeklær nå.
Julie Angelica:) Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Vi har ikke peiling på hva vi skal kjøpe enda, men mormor og morfar har kjøpt rosa og hvit trehjulsykkel:) Den er kjempefin! Julie er 87 cm lang, så jeg tror hun kan klare å sykle på den. Det er sykkel for de aller minste, så den er ikke fullt så stor som en vanlig trehulsykkel tror jeg.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Knøtten på 1 år skal få gyngehest av oss, ellers har vi ønsket ham klær og andre nødvendigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå