Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Overrasket over stabil syklus, jammen deilig etter lange måneder med krøll. Men der glapp augustbabyen. Er ved godt mot og smyger meg inn i 2pp
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 Babyverden sin syklusberegning stemmer på en prikk hos meg! Så gøy Blir IKM på juledagene da *spennende*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå