nr2eprins Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Du kan virkelig engasjere folk her inne... Ser at tråden om hvem du er, er kommet opp igjen. Ikke værst )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 so what... nææææ faen jeg er yppert jeg:-)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Vel, den er etterhvert like spennende som Kjell Bækkelunds avskjedskonserter, men noen har vel noe de gjerne vil at andre skal trygle dem om å fortelle, da. Skal jeg starte en om deg, for å dele godene litt? Det er ganske gøy sånn i hvert fall til rundt 30 innlegg, da begynner HI å bli vel manisk og med-dinglerne får delirium av lykke over å kunne lufte alle sine fordommer...
nr2eprins Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Du kan være så stygg i munnen som du bare vil ypperten...Men, du får meg faktisk alltid til å le
nr2eprins Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Tror ikke jeg klarer å komme med gode nok kommentarer om du starter enn sånn om meg. Da må ihvertfall du gi meg et aldri så lite kurs først )
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Det er ikke din jobb, det er alle de andre som kommenterer. Det eneste du trenger gjøre er å nekte, nekte, hetse og nekte. Koster ikke en kalori.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Jeg merka i ettermiddag at jeg har fullt utvikla femtestadium av vulgær trafikktourettes. Mange nye og interessante vinklinger og kombiløsninger.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Ulempen med kassakø er at om du gir din indre tourettes fritt leide blir du bura inn. Jeg kan derimot legge inn falsettvarianter og ta en Spinal Tap på lydstyrken (it goes up to eleven, man!), akkompagnert av håndsignaler Døveforbundet aldri har sett maken til, uten å frykte annet enn rødt lys litt for lenge...
Loglady Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Ja, der har du en fordel. Jeg er ikke spesielt sofistikert på Rema, for å si det sånn. Bare flaks at jeg ikke sender mine beste hilsener fra Gaustad akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå