♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Dæven døtte sier jeg!!
Kvitrebekk Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Men der måtte jeg switche over! Ble til og med for mye for meg det der!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Herregud!! Også har a kjæreste?!!?? Hvilken kjæreste godtar det der da?? Hjeelp..også vises det på tvnorge liksom..nå,, blir helt ..helt .. paff jeg. men blir litt som en tog ulykke- - man vil ikke se men man må liksom alikevel.. huffda
Kvitrebekk Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ja det her var voldsomt! Viser litt mer enn jeg ønsker å se altså! Så switcher litt inne i mellom. Men som du sier, må liksom se også. Uæææ! Skal det liksom være lettere for han å få dame etter å ha vært med i det programmet?!? Ville tro at de fleste skygger unna etter det der. Føler meg litt slem nå, men virkelig altså.
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 hva handla denne doumentaren om a??
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2007 "James (26) er fortsatt jomfru. Nå begynner han på et unikt fire måneders kurs for seksuelt uerfarne menn i Amsterdam. Kurset er designet av erfarne profesjonelle for å styrke selvtilliten hans - både sosialt og seksuelt, og kulminerer i muligheten for ham til å debutere seksuelt med en av sex-terapeutene." Å jammen gjorde de det! fy søren.. kan liksom ikke skjønne at det er helt lov jeg da. og ikke fatter jeg at han lot dem filme det?!! fy dæven.. er helt i sjokk jeg nå.. vil tro de fleste skygger unna ja.. jøsses..
Kvitrebekk Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Fra det ene ytterpunktet til det andre! Program på svensk tv4 om rengjøring av crime scenes... Uff. Dette ble litt mye på en kveld.
jente30L Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 og med den gamle dama de da!!! ble flau at jeg rødma både her og der.. glad jeg så det alene.....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Er så flau at jeg tror jeg dauer! OMG!!! Men å se på, ja det må man jo...
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2007 ja ikke sant?!!?? Dette kommer jeg ikke over!! Gubben rista på huet og sa "nei dette gidd ikke jeg å se på!" så gikk han og la seg.. får vel tusle etter jeg .
Irmelinn m/spire Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 glad jeg ikke er den eneste som blir flau av dette. Tenk å gjøre noe sånt! viste ikke at det fantes noen klinikker som hjalp noen med å miste jomrudommen.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 Det er jaggu meg mye sjukt her i verden! Det er virkelig noe av det verste jeg har sett. Og hun erfarne dama var jo til å miste matlysten av - sorry altså, men takke meg til å forbli jomfru, fremfor å ligge med henne! Nei og nei og nei. Var alt for mange stygge bilder der som klistret seg på netthinnen min, og som jeg vil slite med å bli kvitt... OFF..!
Erle vil ha perle Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Hva er det som er så sykt med dette da? Folk må vel få gjøre det dem vil... Virket jo som terapeutene genuint var opptatt av det dem dreiv med. Dette er noe de tror på. Sikkert veldig mange som kunne trengt seg en tur på en sånn slags klinikk, ikke for å nødevendigvis miste jomfrudommen, men for å få et forhold til sin seksualitet. Seksualitet er viktig for mange ting, ikke bare for selve sexen eller for produksjon, men for forholdet til deg selv! Der jo f.eks en grunn til at små barn bør få lov å ta på seg selv... Jeg synes ihvertfall det var tøfft med noen som virkelig gjorde noe direkte for å hjelpe andre med sin seksualitet. =D
Gjest Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Nå er jeg sikkert litt slem, men hvis han tror han sjarmerer noen med den stripteasen så tar han feil....hi hi...det er noe av det mest komiske jeg noen gang har sett...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå