Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg og sambo har gjort dette noen ganger, rett å slett fordi vi aldri får muligheten til å ha sex alene pga. kråkebolla vil være med oss hele tiden.. Å det har har gått greit det, frem til igår! Kråkebolla begynte plutselig å stirre sambo i øynene å smile! For første gang! Så utrolig teit at det første smilet skulle komme mens jeg og sambo hadde sex! Hva skal vi si til folk rundt når de spør hva som gjorde at kråkebolla smilte for første gang? "Jo nå skal du høre, vi hadde sex, med kråkebolla dinglende i puppen:)" !??! Tror dere kråkebolla skjønte hva vi gjorde, å vil huske dette resten av livet, å si det til andre folk senere i livet? Er vi noen dårlige foreldre pga. dette? Kråkebolla er 3 uker gammel forresten.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Du kan bare begynne å spare, dette blir minst fjorten år med psykiatri. Bortsett fra det er det jo bare å krysse av for både smil og sex, ikke alle som har den muligheten tre uker etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Høres normalt ut det der. Tror alle her inne har sex mens unga henger på puppen eller sover på samme rom:-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Ammet du mens du hadde sex? Ungen hadde sikkert bare vondt i magen, siden den bare er 3 uker
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg ammet! Hvis ikke vil jo ikke kråkebolla holde kjæft! HI
Loglady Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hva skal jeg si da? Sønnen vår på tolv nekter å ligge i egen seng, har kronisk mareritt av for mange skrekkfilmer. Vi lar ham ligge i vår såklart, men sex må vi jo også ha - så det er ikke den ting han ikke har sett, tror jeg. Burde vi ha dårlig samvittighet?
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Sex 3 uker etter fødsel? AU! Og det har gått helt bra fram til i går... Når begynte dere å ha sex etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Hadde sex en uke etter fødselen vi. Blødde bare litt, så var vi så kåte...å etter det så ble det hver dag. Men nå syns vi det rett å slett ble litt rart, serlig sambo, etter at kråkebolla stirra han inn i øynene å smilte mens han jokka på meg... Så blid og fornøyd ... ?!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Dere får sette bind på øynene til bolla neste gang da vøtt.
propp Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 det er ikke noe galt i å amme mens man har sex samtidig, det er bare tidsbesparende.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Mener du det? Åh, nå ble jeg virkelig lettet... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå