Guttemamman:-) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Koster jo over 300 for den minste forstørrelsen...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hvilke bilder tenker du på da? 1 års bilder? Eller fra dåpen?
mayaya Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Nei, men ikke pga prisen egentlig... Men jeg tviler litt på at de har på lyst til å ha ungen vår på veggen... Vi har feks flere fadderbarn - hvor skulle vi hatt dem da? *fnis*
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Tenker egentlig slik som mayaya, kunne ikke tenkt meg bilde av noen andres barn på veggen, hehe...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ja. Men om det noen gang kommer et barn til så skal jeg jaggu finne en annen måte å få fotografibilder på. Vi har brukt myye penger på bilder denne jula.
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Vi gjorde det, og de henger på veggen! Mine foreldre har bilder av alle sine fadderbarn på veggen! Flere av de er voksne, og de har flere bilder fra oppveksten (les:barnebilde og skolebilde) Koselig! Vi er faddere til et barn, og savner et "skikkelig" bilde av henne på veggen. (Hun er 2år og har ikke tatt bilde hos fotograf)
Guttemamman:-) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2007 minste forstørrelsen er så liten at den ruver ikke akkurat på veggen ....mer til å sette i hylla eller noe.Fadderne er nære familiemedlemmer da...
Kosel Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Hadde tenkt til det ja. Men jeg har kjøpt de på cd, så koster ikke så mye å forstørre de. Bestiller de i 15x20 og rammer de inn. (Fadderne til mini har sagt at de har lyst på bilder av ham, så da trenger jeg ikke lure på om jeg skulle gi det til de lenger c",) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå