Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Mulig det bare er meg som er superteit, men hvordan kjennes bekkenløsning ut? Går det ann å bare ha det "litt"? Var nettopp ute på gåtur og merker at det ikke er den lureste aktiviteten.. kjennes litt ut som sammentrekninger/kynner, men likevel ikke helt det samme. Ble bare ubehagelig å gå særlig langt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Dytter litt.. Hvor "kjenner" man det? Langt nede på ryggen eller på hoftene eller "framme"?
Mamman til 2 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Dette lurer jeg også på! Har fått beskjed om at det jeg opplever mest sannsynlig er kynnere men tror ikke helt på det. Får bare vondt rett over trusekanten midt på magen når jeg går mye. Hva pokker er det??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hm, ikke enkelt å være så fjern. Se i forumet for bekkenløsning, mange tråder på symptomer.. (fra HI)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Det er en type bekkenløsning,men som er foran ved symfysen istedet for bak.Hadde det første svangerskap og kjenner antydning nå.Så vær forsiktig og ikke gå så mye og bare med små skritt ellers så kan man fort bli mye værre og da er det veldig vondt
Mamman til 2 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Er det det? Hmmm aldri hørt om det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå