Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg kjøpte akkurat en Baby Björ til min lille jente på snart 6 uker, og prøvde den på henne i dag, og det ser ut som hun liker den veldig. godt. Så ble jeg plutselig litt usikker. Kan man bruke den til så små barn?? Det står jo på pakken at man kan bruke den fra barn som veier 3,5 kg og opp, og hun veide 4060 for to uker siden. Er det andre som bruker denne bæreselen eller som har noen erfaring med å bruke denne fra tideligere barn?
oblix Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg brukte aldri bæreselen mer enn 30 min av gangen da gutten min var så liten. Det er ikke bra for ryggen og korsryggen å sitte der for lenge har hs sagt til meg. Men den er flott å bruke synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hei, så koselig at du også skal bære barnet ditt Som oblix sier, man burde ikke bruke baby bjørn lenger enn 30min siden det belaster ryggen til barnet. Derfor bærer jeg mest med et bæresjal eller mei tai. I den bæres barnet i en ergonomisk riktig holdning, og man kan bære så lenge man vil, også nyfødte. Men hvis du bare bærer litt om gangen går det fint med baby bjørn også med en 6 uker gammelt barn. Kos deg
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Åh, gud å blond jeg er!!!! leste " som Oblix sier..." - og tenkte jøss har det stått noe om dette i Astrix også??? Ha, ha, ha, skulle tro jeg var ute av ammetåka nå, men nei da - snakk om å ha hue fullt av tanker om småbarn. Lever i min egen lille verden!!! Blondie
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Frem til mine har vært 3 mnd har jeg kun brukt bb i max 10 min i strekk... Og tilsammen 30 min på en hel dag... Mine har elsket bb veldig og mini sovnet kun i bb en periode. Såfort han sov la jeg han i vogna og det tok gjerne ikke mer enn 2-5 min...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Babybjørn er supert! Vær litt forsiktig i begynnelsen, som de andre sier så holder det med 30 min av gangen. Vi bærer i BB enda og snuppa er snart 10 mnd. Vi elsker det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå