Gå til innhold

Du vet du er gravid når::

Anbefalte innlegg

Skrevet

man syns nuggatti og kaviar er godt sammen.

man begyner og grine når noen sier hei til deg.

at man krangler med typen om hva man skal se på tv og man får viljen sin ,så går det 2min og man har sovnet.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man puster og peser etter å ha gått opp EN trapp....

Skrevet

Det er et dagsarbeid å ta på seg sokker/sko..:P

Skrevet

det første du gjør hver gang du kommer en ny plass er å lokalisere toalettet;)

Skrevet

-Du alltid titter på dopapiret når du tørker deg bare for å sjekke at du er ok.

-Når du sjekker i speilet på badet for å se om du har fått på deg truse. Kan nemlig ikke se det ovenifra.

Skrevet

du snubler i katta, fordi du ser den ikke når den svinser rundt beina dine under magen... *sukk*

Skrevet

- du synes kombinasjonen softis med surkål oppå høres forlokkende ut! Særlig når man til vanlig nesten spyr av tanken av surkål!!

- man hele tiden sjekker dopapiret etter å ha vært på do!

- man blir anpusten av å tenke på at du skal gjøre noe fysisk!

- man gjerne skulle ha fått lov til å gå gravid myyye mere enn hva som er vanlig bare for å få lov til å slippe ut magen og gå med de deiiiiiiiilige mammabuksene!! :)

- man begynner å grine fordi mannen i huset har gjort en ting "feil"! Som når han henger opp dorullen med papirlappen INN!! Han må jo skjønne det er feil!!!! :)

- man planlegger ei stund i forveien hvordan i all verden man skal kunne komme seg opp av den sofaen eller senga med bekkenløsning!

- et av høydepunktene daglig er å få i seg en dose med nesespray før man legger seg så man får puste igjennom natten!

hehe....:) Finner nok på mange ting til! ;)

Skrevet

Fingrene er nummen HELE tiden..:o Og hendene dine ser ut som skippern sine..:P

Skrevet

-Du er kvalm når du står opp,

-Du er kvalm uansett hva du spiser/om du spiser

-Du får sure oppstøt av alt annet enn vann...

-Du griner av hver minste lille ting

-Du kan sove 24/7

-Du er sliten etter å ha kledd på førstemann ytterklær

-Du får lyster som du bare må ha, ellers klikker du i vinkel

-Sexlysten går opp og ned som en jojo

-Du bebytter hver reklame til og gå og tisse

-Du føler deg som en 14ìs, siden kvisene plutselig kommer tilbake

-Du legger deg, kjenner lysta får og ligge på magen kommer, du snur deg, og tenker F.., detta var da ikke noe godt!!

ja, jeg kan sikkert finne på 100 til:p

Skrevet

Adidas slipperser er det perfekte skotøye til alle anledninger=)

Skrevet

- man er fornøyd da man har nådd ned, så man får tørke seg bak:)

- slipperser funker til alt...

- gråter for ingenting

- man vurderer nøye om man må på do, før man går opp trappa, for den tar KNEKKEN på meg...

- man begynner å gråte, for man syns papegøya er såååå søt da den sier tut tut...(vil egentlig ikke innrømme det nei)...

- det å få på seg sokker er en kamp...

Skrevet

- når man snikspiser på nattestid; helst på badet, for å være sikker på at ingen våkner av det

- sambo våkner av at jeg slurper ut det gode av cherrytomatene som har sin vante plass på nattbordet (HEKTA!)

- når noen ler av gangen din

- når du bruker evigheter på å bestemme om du VIRKELIG må tisse - fordi det er så jækla mye styr å komme seg på do - og du ender opp med å konklusjonen "ja, jeg må virkelig" - HVER ENESTE GANG (jeg lærer aldri at jeg egentlig bare kan spare meg for den vurderingen på forhånd, for konklusjonen er den samme hver gang..Kunne vært ferdig på toalettet og tilbake i sengen på den tiden jeg bruker på å "vurdere" situasjonen)

- Nå du bruker fem minutter på å pakke deg ut av diverse klær før toalettbesøk; brette magen ut av gravid-truser, gravid-bukser og diverse andre plagg. Tiltak!

- Når du manner deg opp for å snu deg i sengen

...skulle egentlig spurt sambo om dette, han har sikkert en laaaaang rekke av finurlige ting...!

Skrevet

-dører, korridorar og avstand mellom bord, hyller stadig krympar og gjer at du bumpar borti med magen stadig vekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...