Gå til innhold

Ryggvondt.......

Myrsnipa-med1blå&2rosa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere enn meg som har fått smerter ved siden av ryggraden og under skulderbladene? Høyt opp på ryggen, ikke i korsryggen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 27 forresten...

Skrevet

Jeg har det! Er ufattelig vondt og verker uansett om jeg sitter eller står :/

Mistenker for stor belastning i forhold til løft osv.. Skal til legen neste uke og skal høre med han da. Er i uke 25!

Skrevet

Når du har vært vil jeg gjerne høre!! :) Dette begynner å bli skikkelig vondt!! Blir veldig glad hvis du kan skrive til meg når du har vært hos legen din, så får jeg høre hva han sa?

Skrevet

Skal gi deg beskjed når jeg har fått det avklart :) Ja det plager meg mye også, så mye at det er en sann pine å være på jobb og ikke kunne legge meg ned. Bir verre og verre utover dagen!

Håper det er noe jeg kan gjøre for å få lindret det litt, for ellers har jeg ikke vondt noen vei, KUN der. Har heller ikke hatt noen ryggplager fra før, så er jo merkelig..

Skrevet

Dette minner om smerter jeg har hatt tidligere i forbindelse med senebetennelser i armer og skuldre, og jeg tror det skyltes at smertene rett og slett gjorde at jeg ble anspent i hele systemet. Fikk veldig god behandling av fysioterapeut. Du kan jo prøve enkle beveglighetsøvelser (ikke tunge styrkeøvelser) og tøying og rett og slett prøve å passe på å slappe av i områdene som gjør vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...