Kirsebæra Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har fått utskrevet stilnoct for andre gang nå, men jeg lurer på om det er normalt hvordan jeg blir etter å ha tatt de...blir rett og slett ruset...og gjør ting jeg aldri kunne forestilt megå gjort i ''edru'' tilstand....blant annet får jeg en enorm sexlyst*flau* er det normalt?(å bli ''ruset'' altså!!!) dette er jod et eneste som funker på meg om dagene når jeg skal sove...ingen ting annet hjelper....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Har ingen erfaring selv, men det står i felleskatalogen at de kan gi libidoforandringer.
pia_1 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Om du blir ruset på Stilnoct så går du " våken " på de. Dette er sovemedisin du skal ta like før du legger deg, Ikke gå våken på dem. Om du ikke går våken på dem kan du jo ta en halv tab i stedet hvis du reagerer sånn du beskriver...
Kirsebæra Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 ikke sånna t jeg går våken, men føler meg full og bare babler dritt og får de derre sexlystene=P hva er libidoforandringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå