Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 dette hører kanskje ikke under dette forumet men jaja.. hvordan ser dere ut nå etter fødselen? det er nå 16 mnd siden jeg fødte Gabriel og jeg har fremdeles litt mage etter svangerskapet, mest løsskinn.. jeg trener men er det noen av dere som kan komme med nyttige tips for å få bort det "lille ekstra"?
silhah og emilie Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 alle kg mine er faktisk vekke...etter 1 år hehe... men har den der hengamagen da:s men nå skal det trenes:) så da håper jeg på å få strammet inn en del
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 aaaah, godt å høre at det er flere der ute som meg da jeg veide bare knappe 47 kg før jeg ble gravid så jeg forventer ikke å ta av alle kiloene, syntes jeg var litt for tynn før ;-D hehe... men jeg har faktisk begynte å trene da så nå krysser jeg fingrene for at jeg blir like smidig som før før bikinisesongen er her igjen ;-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg må vel ærlig si at jeg ikke har noe som henger eller noe ekstra. MEN, det er også fordi jeg har trent veldig mye... Jeg startet å trene veldig raskt etter fødselen, og trener også mye. Det er jo derfor jeg har sluppet unna det. Aller beste er å begynne med jevnlig trening - da også styrketrening.... Så blir det nok noen forbedringer;-) Lykke til!
Karma! Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 10kg mindre en før jeg ble gravid- gikk ned 20kg på 5dager! etter fødsel. er i grunn veldig fornøyd men tenker det kommer tilbake når jeg slutter å amme- noe av det...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 så heldig dere er da blæææh, ja har begynt å trene så det er jo noe fremskritt skal bli skikkelig treningsnarkoman jeg så blir det nok andre boller!! :)
L.P.R Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Jeg var tilb til mitt gamle jeg etter 2m, men det hadde mye med ammigen og gjøre også) Mene, selv om magen min er flat så kan jeg dra huden ganske langt:s Vet ikke når det blir normalt igjen
SuperJessie <3 Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 hahaha.. beste råd fra meg - kutt ned på pølser, boller, brus osv, sånn junk du kjøper når du er ute på tur! imsdalflaska og et eple funker det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå