2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har en liten gutt som nettopp har blitt 1 år, og eg lurer på hvilke søvrutiner dere har? Og sover barna godt på nettene? Takker for svar..lurer på om vi må endre litt i dette hjemmet, for han sover dårlig på nettene:(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Legger seg litt før 19, sover som regel når kl er 19.. Sover da til ca 7 (når jeg har fri og han ikke skal i bhg).. Så sover han fra 11-14..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Mina er snart 15 mnd.. Jeg legger henne som regel kl 1900, men 1830 om hun er veldig trøtt.. Sover til 0700, men i det siste begynt å sove til 0800:) Har som regel 2 dupper i løpet av dagen, men når hun nå kan sove til 0800 har hun 1 dupp etter kl 1200.. Mina sover veldig bra på nettene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå