Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Som noen kansje husj´ker så var jeg svært så oppgitt etter en handletur, hvor jeg skulle finne meg klær til julebord i forje uke.. Var på besøk hos mamma og pappa etterpå, og klaget min nød.. Og det pappa sa da syns jeg var så fint sagt.. Jeg sa noe sånt som at de vil tydeligvis ikke at vi gravide skal ha muligheten til å pynte oss... Og da svarer pappa.. Gravide trenger ikke pynte seg, graviditeten er pynt nok i seg selv den. Tenkte jeg skulle legge det ut en dag før her, men glemte helt av den tanken...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Åå, så fint sagt! Ble helt rørt, jeg.. Hadde også en fæl shoppingtur på lørdag.. Er jo umulig å finne penklær jo. Vet ikke hvorfor, men synes det er ekstra koselig når pappaer sier sånne ting.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 ååå... høres ut som du har en kjempe koselig å snill pappa ) oooffff blir litt bekymret ang fin klær til jul når jeg ser at ikke dere finner noe... men husker jeg så en knall fine tunika på kappahl, som jeg håber jeg finner på lørdag... så tenkte jeg bare å kjøpe tights å ha unger.... håber det blir bra )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Huff ja.. Finklær er nesten umulig å oppdrive.. Men ble litt bedre når pappa sa det der da..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Åh så flott sagt da!! Anbefaler dere å dra til Zizzi (klær som egentlig er for oss med litt former;)) og se på kjoler der! Doffine hadde skaffet en julerød kjole til meg der som var nyyydelig!! Så nå har jeg julekjolen min klar!
jaja.. Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Kjøpte spesialsydd kjole for 5000 i sommar som eg tenkte å bruke til jul....den er nok for liten no ja *sukk* Den pappaen var til å ete opp. Gi han ein kosemoseklem fra meg (og sikkert mange andre her inne)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Ja, pappa er verdens beste. Skulle gjerne kunne gitt han hele verden om jeg kunne. Håper jeg blir en sånn forelder som han har vært for meg. Jeg er en skikkelig pappajente, og barndommen min har vært full av oppdagelses reiser sammen med pappa, skogsturer, fisketurer, fjellturer, eller rett og slett bare vært med når han har skruet traktor og div.. Jeg har alltid hengt i hælene på han, og det har jeg lært masse av. Da vi fortalte han at vi ventet barn sa han at ja, det hadde han skjønt.. Han sa til og med at om sambo ikke taklet å være med på fødselen, så kunne han gjerne stille opp. Og han hadde nok allerhelst villet vært der. Og han gleder seg sånn til å være "trillepike", for han sa det ble for lite tid til sånn da jeg og søsteren min var små, og det skulle han virkelig ta igjen nå. Han gleder se kjempe masse til å bli bestefar, og er kjempe spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå