Gå til innhold

Vondt i vagina = festet hode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut samme spørsmål p skravle og 2. tri. Tenkte det kunne hende noen av damene her har opplevd eller opplever noe av det samme

Har gradvis fått så sinnsykt vondt i vagina de siste 3 dagene. Kjenner meg nesten støl nedentil og det iler nedover innsiden på lårene. Går greit så lenge jeg sitter i ro, men

Har bekkenløsning og dette minner IKKE om det.

Noen som har opplevd liknende? Er forresten 26+6 i i dag. Gutten ligger i seteleie. Kan det være jeg kjenner at hodet har festet seg? Evt sunket ned i bekkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener selvsagt at gutten ligger i hodeleie..

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Vondt nedentil og kjempe støl på innsiden av lårene. Har hørt at kroppen forbereder seg til fødsel.Ikke vet jeg:/

Skrevet

Heisann!

Jeg har tenkt at det var hodet som lå og trykte på min livmorhals og sånn som gjorde at jeg hadde så vondt der nede. Men i dag har jeg vært til ultralyd (32+3), og tuppa ligger med hodet opp! Så det som er vondt, er vel kanskje rett og slett at hun sparker meg der nede?? Ikke hodet i mitt tilfelle i alle fall:)

Skrevet

nei det trenger ikke å være festet, det er skambeinet som blir "dratt" fra hverandre som gjør at du opplever denne ømheten/vondten..

men babyen ligger lengere ned, det gjør den. for det er tyngden som sliter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...