Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har lagt ut samme spørsmål p skravle og 2. tri. Tenkte det kunne hende noen av damene her har opplevd eller opplever noe av det samme Har gradvis fått så sinnsykt vondt i vagina de siste 3 dagene. Kjenner meg nesten støl nedentil og det iler nedover innsiden på lårene. Går greit så lenge jeg sitter i ro, men Har bekkenløsning og dette minner IKKE om det. Noen som har opplevd liknende? Er forresten 26+6 i i dag. Gutten ligger i seteleie. Kan det være jeg kjenner at hodet har festet seg? Evt sunket ned i bekkenet?
Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 jeg mener selvsagt at gutten ligger i hodeleie..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg har det på samme måte. Vondt nedentil og kjempe støl på innsiden av lårene. Har hørt at kroppen forbereder seg til fødsel.Ikke vet jeg:/
Erisa* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Heisann! Jeg har tenkt at det var hodet som lå og trykte på min livmorhals og sånn som gjorde at jeg hadde så vondt der nede. Men i dag har jeg vært til ultralyd (32+3), og tuppa ligger med hodet opp! Så det som er vondt, er vel kanskje rett og slett at hun sparker meg der nede?? Ikke hodet i mitt tilfelle i alle fall:)
Frukten og To små Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 nei det trenger ikke å være festet, det er skambeinet som blir "dratt" fra hverandre som gjør at du opplever denne ømheten/vondten.. men babyen ligger lengere ned, det gjør den. for det er tyngden som sliter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå