Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har gradvis fått så sinnsykt vondt i vagina de siste 3 dagene. Kjenner meg nesten støl nedentil og det iler nedover innsiden på lårene. Går greit så lenge jeg sitter i ro, men Har bekkenløsning og dette minner IKKE om det. Noen som har opplevd liknende? Er forresten 26+6 i i dag. Gutten ligger i seteleie. Kan det være jeg kjenner at hodet har festet seg? Evt sunket ned i bekkenet?
Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 mente at gutten ligger i hodeleie...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 hvordan vet du hvilken vei babyen ligger.. lurer så fælt på dette skjønner du.. Jeg har forresten kjent noe av det samme, lurer på om det rett og slett gjør seg litt klart ttil fødsel der nede, akkurat som at livmoren gjør seg klar ved hjelp av kynnere, men jeg skal ikke si noe sikkert..
Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg er inn til kontroll hver 2. uke pga påvist svak livmorhals siden uke 24. Siden da har han ligget i seteleie. Med innvendig UL ser de hver gang at hodet ligger ned, samt kjenner jeg han sparker kun oppover..
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Hei, du skriver vondt i vagina. Jeg har bekkenløsning og symfyseløsning. Har vondt i symfysen på framsiden av vagina og i beina. Vet ikke om det er denne plassen du har vondt??
Stolt mamma=) Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 jeg har sinnsykt vondt der selv. Er ikke akkurat på vagina, men i området for å si det sånn. Skikkelig problemer m å gå. Hva gjør man m dette og hva er det egentlig?
Mooncake Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Man kan prøve seg hos en kiropraktor. Jeg har hatt veldig god erfaring med dette. Går til kiroprktor ca 1 g pr mnd og dette holder mine "bekkenrelaterte" smerter i sjakk.
Galskapens overhode Skrevet 27. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2007 Var hos fysio i dag og hun mente det er barnet som har sunket lenger ned i bekkenet og ligger å presser mor bekkenbunnen. For det er ikek i symfysen det gjør vondt heller.. Skal til legekontroll neste uke.. Har det ikke endret seg til da så får jeg be ham sjekke det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå