Gå til innhold

Jeg skal ha eksamen i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og finnes ikke trøtt. Må jo begynne å sige på snart, så jeg kan få en lang natts søvn...

Flere i eksamensperiode nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er heldigvis ferdig med sånt;o)....men vet godt hvordan du har det...LYKKE TIL:o)

Skrevet

Lykke til i morgen!

Min tur på torsdag, lesedager i morgen og onsdag. Gruer meg!

Skrevet

Huff, har første eksamen på mandag om en uke, og har ikke begynt å lese ennå... Får ikke begynt før på onsdag heller, og samboer jobber kveld og skal bort i helga så blir ikke mye kveldslesing heller... Satse på sunnfornuft og masse synsing i det faget. Er et synsefag med drøftingsoppgave da så håper på å redde meg inn uten å kunne for mye pensum..

Hva har du eksamen i?

Lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha :-) Jeg var egentlig ferdig jeg også, men holder på med utdanning nr 2.

Skrevet

Ble ferdig med eksamener for flere år siden, men ønsker deg LYKKE TIL!!! :o))

Skrevet

Lykke til!

Jeg skal ha på onsdag også. Hva skal du ha i?

Skrevet

Jeg hadde en den 14. nov, neste er torsdag 6. Så har jeg en den 12. og siste eksamen den 19. Blir helt svett bare av å skrive om det her..

Tvi tvi i morgen da!

PS: Hva har du eksamen i forresten?

Skrevet

skulle hatt forrige torsdag, nå på fredag og neste tirsdag, men alt går i vasken :( de siste 4 uken har snupp hatt dobbel ørebetennelse, omgangsyke TO ganger, sti/infekjson på øyet, forkjølelse og fått to jeksler :S så nå kaster jeg inn håndkle og tar eksamene til sommeren istedet!

skulle ønske bf ikke bodde på andre siden av kloden eller at familien bodde i denne byen akkurat nå ja!

*sukk*

MEN MASSE LYKKE TIL MED DIN EKSAMEN :)))))))))))) tvi tvi!!!

Skrevet

Politikk og forvaltning i morgen, samf.vitenskapelig metode på onsdag. Du da?

Skrevet

Politikk og forvaltning i morgen, samf.vitenskapelig metode på onsdag. Du da?

Skrevet

Lykke til! Og ikke stress med at du ikke får sove. En natt med dårlig søvn gjør ingenting!

Skrevet

æsj da, så kjedelig :-(

Takk for lykkeønskinger - tror jeg trenger det.

Skrevet

Takk :-) Nei, det blir ikke bedre av at jeg stresser med å sove.

Skrevet

Vi går nok litt forskjellige studier;o) Jeg hadde anatomi i november. Den 6. des har jeg praktisk eksamen i generell sykepleie, 12.des teoretisk eksamen i det samme og den 19. des medikamentrekning.

Skrevet

Krysser fingre og tær for deg.. !!! Måtte all lykke og hell stå deg bi..

Har eksamen den 7.des. Likevel selvforskyldt. Skal forbedre en karakter og få opp snittet mitt.

Hva skal du ha eksamen i?

Skrevet

Oi, hva studerer du? Disse fagene hadde jeg første året på bachelorgraden min.

Skal ha helse og sosial politikk og organisasjonsutvikling og prosjektstyring senere i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...