Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Kanskje ikke prate så høyt om ting man ikke kan noe om?
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Kanskje ta dette på pm med henne eller i den aktuelle tråden? Istedet for å lage en ny hvor alle kan skrive? Kanskje tenke litt før du skriver generelt?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Unødvendig tillab
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Neimen, har jeg virkelig fått ett innlegg rettet mot meg, å bare meg!:-) Føler meg virkelig beæret! Liker å late som jeg kan litt da vettu, mend et gjør vell de fleste:-) Hihi.
KaMa Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 De fleste som går gjennom en graviditet, en fødsel og har barn stiller vel på lik linje som alle andre med samme erfaring. Forstår ikke helt at alder skulle hatt noe å si her.. Og jeg forstår ikke hva annen grunn enn å rakke ned på noen pga alder det kan være for å skrive et sånt innlegg som dette her..?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 KaMa; hadde ingenting med alder å gjøre, ingenting med antall unger heller. Det har med å lese det som står i innlegget å gjøre.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Det som er så fint med kranglesiden er at man kan uttale seg så mye man vil om ting man ikke vet noenting om :-) Så herregud, Give me a break? Eller har du blitt så kjærring at såfort noen uttaler seg feil, tenner du på alle plugger? Dra til LA å ta deg litt botox, så kansje du føler deg bedre.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Bryr meg egentlig ikke så veldig, kjedet meg i øyeblikket. Det er nemlig også fint med kranglesiden, det er lov å pirke litt når kjedsommeligheten kommer snikende. Men ingen drapsforsøk registrert, kommentar notert går jeg ut fra og ferdig med den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå