*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Føler at hjernemassen min er på tur ut jeg, og lurer på hvor lang tid det tar før alt er ute? Snart på tide det tar slutt, for er såå sår under nesa.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 ALT for mye, og i alt for mange farger og konsistenser hehe..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Rett og slett ufattelige mengder, av og til....
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Tydeligvis flere liter hehe Husker en gang i våres når jeg var syk, satt å snøyt meg konstant, klarte å bruke 4 tørkeruller 1 dorull og en pakke med kleenex kun på en dag. Det er jo helt sinnsykt!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ei nase er ein interdimensjonal portal...antall liter snørr det er plass til i ei nase er lik antallet engler som kan danse på eit knappenålshode opphøgd i antall minusgrader, minus to.
Kaffemocca Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Det har jeg lurt på noen ganger også=) Særlig i små barneneser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå