Little P & D Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 I hvilken uke??? Hvordan ser man det? Kan man se det selv?
Bdancer Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 jeg trodde at jordmor sjekket dette på de siste svangerskapskontrollene (når man begynner å nærme seg 3 uker før termin eller noe sånt), men tror jeg tok feil... tror det kanskje bare er hvis man er på overtid... Hun kjenner på livmortappen, om den er sentrert (om du er umoden ligger den lengre bak), om den har trekt seg oppover (den er nedover, men trekker seg opp etterhvert som man modner og når den har flatet helt ut så begynner den å åpne seg)
mamman til snupp Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Det ble skjekket i dag på meg, en uke over termin.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg ble ikke sjekka forrige gang... Men leser om mange som blir sjekka her før termin, så er nok forskjell på jm til jm vil jeg tro.... Har ikke hørt snakk om no sjekking heller fra min jm..
shimonie Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 jeg spurte jordmor om det idag. hun sa hun kunne sjekke på meg om to uker. det er 4 dager etter mens termin, og 1 dag før UL termin. hun kunne sikker sjekka tidligere dersom jeg hadde spurt. men hun tror uansett ikke at jeg kommer til å føde før neste kontroll... satser nå på det jeg da menhehe
du og jeg og vi to Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg er en uke over termin, men jm sjekket ikke modning på kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå