Gå til innhold

hva har dere kjøpt til foreldrene deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller skal kjøpe da..

jeg og søskene mine har funnet den perfekte gaven. vi tre har vært hos fotograf og tatt bilder av oss. så har vi forstørret et opp (nest største str) og kjøpt ramme til. tror de kommer til å bli helt i hundre når de får det. for mamma har snakket i mange år at hun vil ha et bilde av oss. har bare fra da vi var fra 5 mnd til 6 år. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal de få teaterbilletter og en kurv fra snuppa med vin, te, kaffe, bilde, kalender, hjemmelaget julepynt osv..

Skrevet

Vi gir bilder av snuppene våre i år, var hos fotograf i forrige uke. Tenkte faktisk på akkurat det du sier i dag, skal foreslå det til søstrene mine til neste år, vet mamma ønsker seg det. :o)

Skrevet

I år får de en forstørrelse av tuppa tatt hos fotografen (fikk det samme av mini for 2 år siden).

I tillegg får de en verdens beste bestemor/far kopp med bilde av ungene fra ungene:-)

Skrevet

mine skal få fotografbilde av Lukas som jeg har forstørret litt opp..

Men siden de vet om det,så har jeg kjøpt en adventstake som mamma skal få på lørdag.. Håper hun blir glad =)

Skrevet

Mine foreldre skal få bokhylle, for det fortalte min mor at hun ønsket seg.

Svigerforeldrene vet jeg ikke enda.

Skrevet

Besteforeldre og oldeforeldre får 1-årsbilde av minste-jenta.

Skrevet

Vi gir fotografmappe av lillegutt + 250 kroner i amfi-gavekort.

Skrevet

mamma skal få ullpledd med "Mormor" brodert på (fra monogramservice.no)

svigermor skal få en serveringsskål og nye håndklær

svigerfar er sambo sitt ansvar å ordne, dermed aaaner jeg ikke :)

Skrevet

Svigers ønsker seg værstasjon, og får dette..og mamma og pappa ønsker seg ting fra Black design..så det blir våre gaver i år!:)

Skrevet

Mine foreldre skal få et halvt lam, også får dem av junior bhg bilde og kalender..

Svigermor får dobbelt vaffeljern, svigerfar ullundertøy og fjøsklær

Skrevet

vi har samlet sammen alle barnabarna og kjøpt ulike ting på

gaversomforandrer.no og et bilde jeg har tatt av alle sammen.

Skrevet

de får bilde av meg sammen med sønnen min på lerret :)

Skrevet

Værstasjon - hva er det? Har en far som har værdilla og dette hørtes interessant ut!

Skrevet

Her blir det en 3 ltr. vindunk til svigers. Bilde som snuppa vår har malt, og bilde av barna.

Til min mor blir det en kurv med noe hun kan bruke. Kaffe, tennbrikker til ovnen, stearinlys, servietter.. og andre småting. Pluss bilde av barna da :o)

Skrevet

Jeg og sambo har "kjøpt" datamaskin. Det vil si, at mamma og pappa skal få sambo sin "gamle" datamaskin. Det er flatskjerm og greier, så den er ikke så gammel da. Sambo jobber på Euronics, så han får alt til nettopris :)

Skrevet

Har vært hos fotografen og tatt flotte bilder, kjøpt babyart-rammer så da er det montering og bestemmelse og bestilling av bilder som står igjen:) Skal gi dette til besteforeldre, oldemor og faddere (tanter og onkler er faddere). Håper det faller i smak!

Foreldrene våre skal i tillegg få deler av hardangerbestikk som de har ønsket seg:)

Ble plutselig shitdyrt, fordi jeg fant ut at 13x18 bildene koster 400(!) kr pr stk!!! Men men, tror det var rabatt når vi bestilte flere, og vi skal jo ha 6stk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...