leo-83*Har født* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er gravid i uke 17.Fikk ei jente for 2 år siden med ks.Har hatt mye smerter omkring arret.Vet ikke om det er pga arret,men det kan nesten virke slik.Er det noen som har vært borti dette?
2hærligegutter Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde også KS med førstemann men det er 5 år siden. Har merket litt stikkinger og kløe på arret nå som magen vokser, men ikke direkte vondt
leo-83*Har født* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 takk for svaret.. Jeg har forfærdelige smerter til tider.Har vært på UL men de sa at alt var som det skulle.
*Super*Mamman* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Tok ks med førstemann, og 2.gang jeg gikk gravid så hadde jeg en del vondt i det området. Jordmor ba meg om å være obs på det, om det ble værre el. fordi såret/arret kan faktisk sprekke opp. Veeeldig sjelden da, men jeg fikk iallefall den beskjeden..
leo-83*Har født* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Takk for svaret.. Må nesten ta meg en prat med jordmor jeg også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå