Gå til innhold

ks arr..noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 17.Fikk ei jente for 2 år siden med ks.Har hatt mye smerter omkring arret.Vet ikke om det er pga arret,men det kan nesten virke slik.Er det noen som har vært borti dette?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også KS med førstemann men det er 5 år siden. Har merket litt stikkinger og kløe på arret nå som magen vokser, men ikke direkte vondt

Skrevet

takk for svaret..

Jeg har forfærdelige smerter til tider.Har vært på UL men de sa at alt var som det skulle.

Skrevet

Tok ks med førstemann, og 2.gang jeg gikk gravid så hadde jeg en del vondt i det området. Jordmor ba meg om å være obs på det, om det ble værre el. fordi såret/arret kan faktisk sprekke opp. Veeeldig sjelden da, men jeg fikk iallefall den beskjeden..

Skrevet

Takk for svaret..

Må nesten ta meg en prat med jordmor jeg også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...