Gå til innhold

Adventskalender i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk vi med lapp hjem i barnehagen til mini. De Spurte om alle kunne ha med 1-3 leker hver som barnet ikke brukte lenger. Disse skulle vi pakke inn og sende med barnet i barnehagen. Hver dag i adventstiden pakker barna opp noen pakker sammen og legger det i en stor eske. Esken sendes til barn i Romania.

Dette synes jeg var et flott tiltak. :) Selv om min ikke har fylt to år ennå og ikke forstår så mye av det ennå så har jeg tro på at barn kan hjelpe barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ett flott tiltak. Norske barn har jo en overflod av leker (gjelder også mine egne).

Skrevet

Her ble det på samme måte samlet inn julegaver, merket "boy/girl" og alder. Det kunne være klær og leker. Samlet inn i forkant, fordi det skal sendes og komme frem til jul.

Skrevet

og barn i norge får ganske mye ekstra i adventstida og. I barnehagen der jeg jobber så flytter vi josef og maria en plass nærmere stallen for hver dag som går. Det erogså en hyggelig julekalender. :)

Skrevet

1. klassingene på skola til dattra mi har et liknende opplegg.. Alle skal pakke inn og ta med en 10 kr, som de skal gi til frelsesarmeen på fredag... Supert!! :)

Skrevet

Sånn er det på skolen/barnehagen her også.Ungene er kjempe spente på når det er deres tur til å ta med noe de vil gi bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...