Guttemamma til to Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 I dag fikk vi med lapp hjem i barnehagen til mini. De Spurte om alle kunne ha med 1-3 leker hver som barnet ikke brukte lenger. Disse skulle vi pakke inn og sende med barnet i barnehagen. Hver dag i adventstiden pakker barna opp noen pakker sammen og legger det i en stor eske. Esken sendes til barn i Romania. Dette synes jeg var et flott tiltak. Selv om min ikke har fylt to år ennå og ikke forstår så mye av det ennå så har jeg tro på at barn kan hjelpe barn
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det var ett flott tiltak. Norske barn har jo en overflod av leker (gjelder også mine egne).
Bettybu Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Her ble det på samme måte samlet inn julegaver, merket "boy/girl" og alder. Det kunne være klær og leker. Samlet inn i forkant, fordi det skal sendes og komme frem til jul.
Guttemamma til to Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 og barn i norge får ganske mye ekstra i adventstida og. I barnehagen der jeg jobber så flytter vi josef og maria en plass nærmere stallen for hver dag som går. Det erogså en hyggelig julekalender.
*ale* Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 1. klassingene på skola til dattra mi har et liknende opplegg.. Alle skal pakke inn og ta med en 10 kr, som de skal gi til frelsesarmeen på fredag... Supert!!
3stk Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Sånn er det på skolen/barnehagen her også.Ungene er kjempe spente på når det er deres tur til å ta med noe de vil gi bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå