Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Da jeg var på do i dag, kom det en slimete klump på papiret. Men jeg kjente ikke den kom ut, bare at den var på papiret. Det var på str med tommelfingerneglen og var helt seig (som slim som ungene leker med..?) gjennomsiktig og luktet ikke noe. jeg tenkte at det måtte være en rest etter noe såpe eller noe (var på et offentlig toalett), men jeg så ikke noen rester på doen, og det luktet jo ikke noe heller... Men har trodd slimproppen var med seigtflytende som tykk utflod. Denne var jo mer "fast i fisken" Kan dette ha vært slimproppen??? Er 37+3 i dag.
Bdancer Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 høres ut som slik min slimpropp var. Vil beksrive den som blank gele...
TinaP Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg lurer også på hvordan slimproppen ser ut. Har lest at det er blodstriper i den, men må det være det? Jeg hadde hadde noen geleaktige hvite/blanke klumper på papiret i dag. Kan dette være slimproppen? Eller er det soppinfeksjon? Er i uke 37+6.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 denne tråden passet meg perfekt i dag.. hehe.. Har hatt en slimete, klar og luktfri "utflod" i går og i dag.. Vært noe spor av blod, men det var svæært lite.. jeg lurte på om jeg kanskje lekker fostervann??? Noen som har hatt det samme?? Jeg er 38,1 uker.
BlåklokkaVest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Det høres ut som slimproppen, ja :-) Den kan av og til ha blodstriper, men ikke nødvendigvis :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde også helt ren utflod, men ikke som en slim klump. Er vel ikke det da? jeg er bare 30 uker. Men hva er egentlig slimproppen og når er det naturlig at den kommer, og hva skal i så tilfelle skje etter at den kommer. Sikkert dumt spørsmål men....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Glad jeg var innom denne tråden. Jeg trodde slimproppen var en hel klyse med slim og blod jeg, altså i den skala at man visste at det var slimproppen pga mengden.
TinaP Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Kan man bade i eget boblebad når slimproppen har gått?
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 oioi.. jeg ringte føden i dag og de ville ha med ned for en sjekk.. Jeg har lekket fostervann og skal tilbake i morgen og settes igang... :S Oi, dette kom fort ja.. Litt stressa jeg nå!! hehe..
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 høres ut som det ja.min var lik.den var ganske stor der den lå i trusa hehe...så ut som seig blank silikon for å si det sånn haha
TinaP Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Nå vet jeg i hvert fall hvordan den ser ut. Tirsdag var det litt på papiret. Hvitt/blankt geleaktig slim. Var usikker på om det svar slimproppen eller soppinfeksjon. Litt mye til å være sopp tenkte jeg. Onsdag kom det veldig mye på papiret (en stor teskje), men nå i natt kom det enda mer. Et par spiseskjeer som var blodtilblandet.
Håpefull mamma Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 min gikk nettopp den også.. er ikke i tvil om hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå