Gå til innhold

jeg mister maaaasse hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Noen som har en shampo å anbefale...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du baby? Er normalt å miste mye hår fra barnet er ca. 3 måneder.

Når man mister hår er det et problem som kommer innenfra, noe er "galt". Jeg vil først og fremst anbefale deg å ta B-vitaminer.

Ellers kan du gå til frisøren din å spør etter råd. Det fins både shampooer og kurer for håravfall men det kan være begrenset hvor mye det hjelper siden det er et problem som kommer inni kroppen.

Skrevet

B vitaminer, men spesielt ølgjær er veldig bra for håret. Kjøp det i morgen! :-)

Skrevet

kerastase har en som virker,iallefall på meg!

Fås hos frisøren.

Skrevet

Hårtap etter fødsel er først og fremst hormonelt betinget. Jeg røyter som f... om dagen. Snuppa er 3 mndr og 3 uker.

Men du mister kun det håret du egentlig skulle mistet under graviditeten (tror ikke jeg røytet et strå da). Problemet er bare at du mister det på kort tid.

Skrevet

Hvis det er at du akkurat har fått baby er det fordi at når man går gravid, så mister man ikke så masse hår som man gjør når man ikke er gravid. Da tar kroppen vare på alt, for det er det kroppen trenger da. Vanligvis skal man miste opptil 100 hårstrå hver dag. Og når du da er gravid og ikke mister det, så mister man alt håret man skulle ha mistet når babyen er ute... Så derfor ser det mye ut, siden det kommer mer på en gang..

Ingen shampo hjelper mot det, men vivagen fra redken er kjempebra for håravfall ellers. Ts B- vitaminer, og pass på å gi hodebunnen en massaje jevnlig for å stimulere blodsirkulasjonen. Tenk også over kostholdet ditt. Og stress kan forårsake håravfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...