storebror og junibaby=) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 altså kjenner på den? har prøvd litt for å prøve å finne ut hvor i syklusen jeg er.(den er ustabil) Men får det liksom ikke til.Synes den kjennes åpen ut hele tida....Er det normalt da,eller er det ikke store forskjellen mellom åpen og lukket?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 d her lure æ å på=) æ vet itj ka æ ska kjenn etter hehe,å kess den ska kjennes ut=) vanskeli d her hihi
Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Ja, kjenner etter.. Vanskelig å kjenne kortid den er åpen og igjen.. Det eg kjenner etter er om den er høyt oppe. Er den høyt oppe har du enten EL eller er gravid, så da er det liksom berre å hoppe i høye!!
lana<3 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Sjekker innimellom...og hos meg er det aapent hele tiden, mindre eller mer aapent,aldri lukket...rundt el er tappen langt langt oppe og saa aapen at jeg foler man ta fingertuppen inn..men alle er jo forskjellige og jeg har brukt nesten ett aar for aa forstaa min.. du maa se inne paa den www.pernille.info laerte alt om tapper der jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå