Gå til innhold

abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg sa jeg ville ta abort fordi jeg hadde en halvt år igjen av studiet, og mannen min og jeg ville satse på barn når jeg var ferdig, så hadde jeg fått støtte. Altså få ett barn ett halvt år etter og fjerne det barnet som ble til ett halvt år fortidlig. Hvis jeg sa jeg ønsket meg jente og fjernet barnet fordi det var gutt og jeg hadde 3 gutter fra før hadde jeg blitt fordømt av samtlige her inne og andre rundt meg. Hvorfor er den første grunnen bedre og mer akseptert?. Hvorfor er det slik at ett barn på feil tidspunkt er forståelig å fjerne men ikke ett barn av uønsket kjønn. Resultatet er det samme. Hvis jeg fjernet ett barn med hareskår men ingen andre missdannelser hadde jeg også blitt fordømt, men hvis jeg fjernet ett barn fordi det ikke passet økomomisk, jeg hadde akkurat fått en bra jobb er det ingen grunn til å bli fordømt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du dreper an mann som har forgrepet seg på barnet ditt, er det litt mer formildende enn om du dreper en mann som lignet på exen din som var en dust.

Skrevet

Mener du at å drepe en mann som har forgrepet seg på barnet ditt kan sammenlignes med å ta abort fordi det er feil tidspunk eller feil kjønn?

Skrevet

Her i norge forteller de ikke hvordan kjønn det er før etter uke 16.Sånn at det ikke går ant å ta abort pga dette.

Skrevet

privat ul. Fikk vite kjønn i uke 13 jeg

Skrevet

Hmm da har denne private gjort noe han/hun ikke har lov til.Går selv til privat og han sa han ikke hadde lov å si noe før etter uke 16..men men

Skrevet

Glemte å si at de ikke klarer å se kjønn så tidligt!

Skrevet

og fikk du vite det i uk 13..noe jeg syns er veldig rart.for utviklinga ike er der.. så er du over 12 ukersen.. og må søke om abort. noe du mesrt sannsynlig får avslag på

Skrevet

Ja,jeg mener det er en litt rar tanke jeg også,men nå er det en gang sånn da at det er lov å velge,men det handler vel om at man må ha en moral også? Skal tross alt leve med den avgjørelsen man har tatt,jeg mener nå det er en helt absurd grunn til å ta abort fordi det er feil kjønn,men det er vel litt tidlig å si hva det blir før uke 12 vel.

Og om det er noen som forteller hva slags kjønn det er så er det vel med 50/50 % sjanse.

Skrevet

Hvis man har 3 barn av samme kjønn og lager et barn til KUN fordi man vil ha den andre typen, får man barn av feile grunner.

Skrevet

Nå er det vel ganske mange som ville fordømme deg for å ta abort fordi det passet litt dårlig og du heller vil bli gravid om 6 måneder også da...

Skrevet

Denne problemstillingen var bare idiotisk... Om man blir gravid ved uhell i studietiden,så er det en ting.. Hva vedkommende måtte finne på å gjøre med saken,er nå så.. Men nå du blir gravid med nr 4,da regner jeg med du veit såpass som hva som skal til for å lage barn..Eller?

Er alle de 3 foregående barna p-pilleuhell? Uansett,du kan jo ikke sammenligne det der... Forskjell på å gjøre EN glipp, og å være permanent idiot...

Skrevet

Noen kommer ALLTID til å finne noe å fordømme deg og slenge dritt om deg for. Samme hva du gjør eller ikke gjør. Sånn er det bare....

Er temmelig sikker på at mange vil fordømme den første grunnen også. Men abort er lovlig i Norge, og kvinnen kan bestemme selv. Mange har problemer med å akseptere det...Vi må nok bare leve med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...