Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 på meg nå. Vet noen har spurt om det før,men fant ike svarene..sorry,jeg må bare spørre. Slimproppen... er den blank eller hvit? Fikk noe yfyselig helt hvitt i trusa idag. Kan jo være utflod,har aldrig hatt SÅNN utflod før. Har ikke termin før i begynnelsen av februar.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 er jo litt vanskelig å svare på utfra det lille du skriver da. Tror ikke det er slimpropp med mindre det var MYYYYYYE. Slimpropp har ofte spor av blod i slimet. Det kan minne om snørr rett og slett. Klumper er heller ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Da var det sikket ikke den. Det var ikke så mye slim. (ble litt ekkelt) Og ingenting blod. Var vel utflod. Tusen takk for svaret! Hadde litt vondt imagen samtidig så derfor begynnte jeg og lure litt. Takk igjen anonym
Mamma til snart 4 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 er veldig normalt med mye utflod, som kan være blank og tykk hvit og kommer i forskjellige mengder. du vet når det er slimproppen, akkuratt som noen har lagt noen skjeer med gele i trusa di;)hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå