mai mammaen til to Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 driver å skal sette opp foreldre samtaler. hvor lang tid tenker dere vi bruker? har ikke hatt slike samtaler før. er 20 min nok? og ev sette opp litt ekstra tid til dem barna som det er noe ekstra med?
hva så? Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg setter opp 45. min På noen er jeg ferdig før og på andre bruker jeg lenger tid. Jeg syns det er viktig at foreldre føler at de får den tiden de trenger og at vi ikke sitter og ser på klokka.
imsdal med julesmak Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Er akkurat ferdig med mine foreldresamtaler og hadde 20 min. per samtale. Kan eventuelt sette opp litt ekstra tid til de som det er noe ekstra med ja, men selv de jeg har som det er noe med gikk fint på 20 min. Men jeg har 1 åringer da, så det er ikke alltid så fryktelig mye å fortelle )
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 vi hadde satt opp en halv time. noen var så snakkesalige at det egentlig ikke var nok... men nå har vi bare 8 barn så vi har muligheten til å bruke god tid.
mai mammaen til to Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 45 min blir jo sinnsykt lenge da.. skal jo ha 20 samtaler.. hmm... skal ha dem kveldstid. er barn fra 3-5 år. bør kanskje sette opp 30 min iallefall da..
Loli Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Vi setter av en halvtime. Men er det behov for mer får de selvsagt det:)
hva så? Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Der er jeg sterkt uenig. Jeg jobber selv på småbarn og nettopp derfor er det enda viktigere å fortelle hva barnet opplever i bhg. Mange førstegangs foreldre har mange spørsmål og foreldresamtalen er en fin måte å ta seg tid til dem på. Viktig at dem føler at barnet dems blir sett i løpet av bhg.dagen og særlig når barnet ikke har språk selv....
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 hadde forresten en halv time mellom hver samtale også, for vi tok de over en periode... dermed måtte vi ikke se på klokka når de hadde mye å prate om...
Alba44 Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Jeg setter opp 30 min. Som oftest er dette passe tid syns jeg.
mai mammaen til to Skrevet 26. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2007 ja selvfølgelig.avbryter jo ikke mitt i en samtale og sier at nei nå skal neste inn. da tenker jeg heller at de foreldrene får vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå