Gå til innhold

stopper magen litt i uke 22-25??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jueg er 25 uker i dag, og syns liksom magen ikke har vokst på noen uker. dette bekymrer meg veldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vokser nok litt i rykk og napp. Magen min vokste myyyye fra 14/15 uker frem til ca uke 22/23(?) tror jeg. Har nå roet seg, heldigvis....ser ut som om jeg skal ha tvillinger...Tror nok alt er bra med den lille, men hvis du er bekymret, kan du jo ringe legen eller jordmor og be om å få sjekket symfysemål.

Skrevet

fler som har opplevd det?

Skrevet

Hei!

Så greit å se at noen har de samme tankene som meg! Jeg har faktisk klagd litt til samboer over dette i et par uker, syns ikke magen blir større! i morgen skal jeg til lege og da skal jeg be henne ta SF mål. Var til jordmor for to uker siden (22+4) og da var SF-målet 19cm, så på to uker må vel det målet stige litt... er 24+4 i dag. Jeg klarer ikke helt å få den tanken ut av hodet, så for å slippe å tenke mer på det skal jeg ta det opp med legen. Jeg kunne kanskje målt magemålet selv, men det har jeg ikke gjort.

Magen vokser vel litt i rykk og napp, men når det er noe jeg faktisk er begynt å "bekymre" meg for så tror jeg at en skal høre på tankene sine. Bedre å stille legen ett spørsmål for mye enn ett for lite! :)

Du ble kanskje ikke noe klokere eller mindre bekymret nå, men du er ikke alene om å syns magen ikke vokser. Vi ser jo magen vår hver dag og da er det ikke så lett å få med seg at den blir større. Visst du sammenligner med et bilde du tok for noen uker siden så ser du det kanskje :)

klem

Skrevet

SF-mål og str på mage har lite med hverandre å gjøre. Jeg har feks SF mål over gjennomsnittet, men har ikke fått gravidmage i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...