-Nora Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har nettopp testet positivt, er så utrolig glad:)) er 4 uker på vei..Jobber som sykepleier og er ikke lett å holde d skjult. Feks bør gravide ha munnbind på når de blander div medisiner.. Mine kollegaer vil da få mistanke ganske raskt, har ikke lyst å avsløre graviditeten ennå.. kvier meg litt til å fortelle d til arb.giver da jeg tror han ikke kommer til å bli særlig happy.. men for meg er det en stoor lykke;) så lurer litt på når jeg bør fortelle d.. hilsen en som lurer fælt..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 du MÅ ikke fortelle det før 3 uker før du går ut i permisjon..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 jeg har heller ikke fortalt det.. er ca 9 uker... jeg tenkte jeg skulle vente til ca 12 uker...
Tone Troll Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg har nettopp sjekket, og det er visst 12 uker før du skal ut i permisjon som er regelen for hva som er "siste frist". Så du har god tid hvis du ønsker å vente litt. Men det kan jo også være praktisk at arbeidsgiver vet om det hvis du trenger spesiell tilrettelegging i jobben din. Men arbeidsgiver har strengt tatt ikke noe med å bli happy eller ikke. Det er lov å bli gravid og få barn!
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 12 uker er om du skal være borte mer enn ett år. Skal du ha permisjon mer enn 12 uker menmindre enn ett år er det bare 4 ukers frist. En fødselspermisjon varer jo under ett år, så da er det fire uker osm gjelder. Men neppe lett å skjule det så lenge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå