Gå til innhold

Har dere ikke noe bedre å ta dere til enn å slenge drit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja sånn oppfatter jeg mange av dere her inne. Gidder snart ikke å surfe mer på disse sidene. Sleng bemerkninger som:" det er lov å tenke selv" på et innlegg der denne kommentaren ikke passer i det hele tatt forsi det var ikke det det innlegge handlet om.

Om dere mener jeg er helt teit i hodet og alle de andre dere skriver slike bemerkninger til, kan dere ikke holde det for dere selv?? Ødelegger mer enn dere tror.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,tenker du på det innlegget ditt om bildene? Måtte virkelig le høyt jeg! Makan til møkk... Le av sånne kverrulanter og hev deg laaaangt over dem! :)

Skrevet

signerer denne.

er utrolig mye dritt for tia

Skrevet

det har det i grunnen vært lenge synes jeg, dumt at et forum blir sånn, at noen alltid ødelegger for så mange

Skrevet

Ja var det som utløste dette innlegget ja Silker&TonTon. Syns rett og slett folk burde holde seg or god til den slags. Vi er da voksne folk innpå her er vi ikke??

Skrevet

Er man kverrulant fordi man faktisk sier at det ikke er lov å kopiere bilder som en fotograf har eierett på??

Jaja..

Og tok du (HI) det til deg som dritt, så beklager jeg det!

Skrevet

Ikke alle!! Se på det nyeste svaret du har fått... *blir så veeeeldig oppgitt jeg*

Skrevet

Herlighet!!!!!!! Er det mulig??? Gidder ikke svare en gang. Skulle tro det var en svær forbrytelse med fengselstraff det var snakk om....

Skrevet

Hehe,er jo litt underholdende i det minste da ;)

Skrevet

Tør ikke svare på spm mitt eller?

Skrevet

Har lest "bildetråden" din og dersom det er DET DER du reagerer på tror jeg bare du får logge av DiB snarest.

Tåler du ikke mer enn det har du ingen som helst slags forutsetning for å hverken hygge deg eller "overleve" her inne over tid likevel.

Maken til hva man skal ta seg nær av også.

Tror kanskje du skal være glad du ikke har fått gjennomgå på lik linje med en del andre her inne de siste ukene.

Skrevet

Tørr ikke svare? Må nesten få sjansen til å se det først... Ingenting var beregnet direkte til noen. Ble bare litt oppgitt over alle mulige kommentarer på ting....

Skrevet

tror det var til meg for at jeg sa hu kverrulerte...

Skrevet

er overhode ikke dette som gjør at jeg sa jeg skulle logge meg av, det var bare dråpen. Syns det er så utrolig mange tåpelige svar her inne. Ikke som jeg har noe med, men generelt. Er dette virkelig nødvendig?? Skaper ikke akkuart en god stemning her inne akkurat.....

Skrevet

Akkurat nå er det over 7000 mennesker på disse sidene, det vil si 7000 damer og menn som alle har hver sin mening om ting, og hver sin måte å være på.

Antagelig er det flere fotografer her også og jeg kan forstå at de kan bli provoserte over den andre tråden din i og med at det er sånn de tjener penger..

Personlig så synes jeg det er litt forfriskende med mennesker som gir fullstendig ærlige svar så lenge det ikke blir direkte drittslenging og navnkalling.

"Overlevelsesteknikken" her inne er å enten kun legge ut "trygge" innlegg som folk ikke kan være uenig i, eller tåle å få alle mulige svar og så le av de som du synes blir for dumme :)

Skrevet

Da er det bare å logge seg av da:-)

Hjelper lite med slike innlegg, for vil alltid være noen her inne som ikke er enige med deg.

Skrevet

Jeg er fotograf... Ikke noe særlig med piratkopiering, nei.

Skrevet

Jeg må si at det er første gangen jeg har blitt beskyldt for å slenge dritt. Ja, det var en slengbemerkning, og jo, den passet på det innlegget fordi det var dette innlegget handlet om.

Jeg har gode venner som er fotografer, og det er faktisk sånn at de taper penger på at folk gjør som du: Tar i mot tilbud på fotografering og går så og kopierer opp billig andre steder. Det samme gjelder korps/kor som kopierer noter og kopiering av filmer/musikk/programvare fra nettet uten å betale for det.

Jeg laster ikke ned ulovlig musikk eller filmer, kjøper noter hvis jeg skal bruke det, kjøper bøker eller låner på biblioteket om jeg skal lese og betaler sure penger for software til datamaskinen min. Ikke fordi jeg er skinnhellig eller bedre enn deg på noen måte, men fordi jeg kjenner mange av disse menneskene som skaper ting, men som ikke kan leve av det. Ikke fordi det de lager er dårlig eller uinteressant, men fordi alt for mange kopierer ulovlig. Så jeg er faktisk ganske opptatt av dette. Og jeg synes at det må være lov til å påpeke at noe er ulovlig uten å bli beskyldt for å ødelegge for deg. Om du lar deg ødelegge av at jeg synes det er feil å kopiere bilder ulovlig, er det ditt problem.

Jeg har aldri sagt at du er teit. Jeg har sagt at selv om fotobutikken er uærlig, trenger ikke du å være det.

Det er kanskje ikke den største ulovligheten i verden. Men ulovlig er det, like fullt.

Mange bekker små, gjør en stor å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...