ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Vet dere hvor jeg har gjort av de røde panelgardinene, som jeg bruker til jul? Kan faktisk ha tendens til å "se" selv innimellom, men sjeldent på egne veine, desverre
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ligger sammenbrettet en brun pappeske, som er lukket med sånn brett- kantene -om - en- annen måte, på et mørkt loft som har bratt skråtak på begge sider og ingen vegger. Det er nokså fuktig.Den ligger innerst på den ene kortveggen, og esken står åpent på gulvet, det ellers ganske ryddig der. Mulig det ikke er hjemme hos dere engang. Du har ikke lånt dem bort, men de har i så fall fulgt med noe annet som du har flyttet på. Det står en stor brun kiste der også.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Ok, men da skal jeg sjekke loftet i morgen. Skal rope ut om jeg fant det der... Men er ingen brun kiste der oppe, da... Kan ikke ligge hos noen andre.
Føken siruppsnipp Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg "ser" ikke, men prøver alikevel hvis det er greit? Har dere trapp? Sjekk under den, i et kott, innerst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå