Linchen Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Å ja, selv om gutten har blitt 5,5 mnd. Ammer han fortsatt, er vel derfor. Men veier mindre enn før svangerskapet, så det er greit sånn he he. Blir farlig når ingen suger kraften ut av meg lenger, da blir det ikke sjokolade på en mandag!)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Helt motsatt jeg, eier ikke matlyst... :-(
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Ikke jeg heller... Spiser nesten bare litt middag på en hel dag, å vekta raser og raser... Ikke bra..
Yrha Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ja! Nettopp spist 5 brøskiver til kveldsmat! Syns matlysten min har økt jo større lillegutt blir, men det er kanskje naturlig, for han trenger jo mer og mer melk.
MiPE Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 Til du som går ned mye?? hvor mye?? Jeg har litt samme greia ,og derfor spiser jeg også mye.. for jeg ble veldig tynn sist jeg ammet.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Kan svare for min del iallefall ) Jeg måtte slutte å amme/pumpe da knerten var 4 uker, da stagnerte vekta også. De siste par mnd har jeg gått ned 5 kg uten å gjøre noe som helst for det, har bare ikke orket tanken på mat og dermed spist lite... Knerten er 7 mnd nå, og vekta var stabil mellom pumpeslutt og til for ca 2 mnd siden. Slitsomt dette her, trenger ikke gå ned i vekt :-/
Bea80 & Gullgutten Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Småspiser sikkert mer enn før, pga at jeg er hjemme. Men er "konstant" sulten. Vet ikke om det er ammingen jeg, eller kjedsomhet, føler at røykingen min er erstattet med søtsug (sluttet for snart 2 år siden!!!) Ikke bra!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Jeg har gått ned til 45 kg nå, er rett å slett stygt.....Prøver jeg å spise når jeg ikke er sulten (noe jeg nesten aldri er lenger) brekker jeg meg bare. Har fullammet frem til nå, nå ammer jeg bare for kos.(Felix er 2 mnd.)
ninen Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 jeg er også konstant sulten og spiser mye! Føler at det går bra så lenge jeg ammer...Må vel begynne å trene når jeg slutter å amme :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå