Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4,5 mnd våkner en del ganger i løpet av kvelden og natten(frem til han får mat, da roer han seg). Han får litt grøt og mme kl 7 og legger seg ca halv 8. Han sovner ganske lett, men vi vet ikke helt hva vi skal gjøre når han våkner, om vi skal ta han opp, la han sutre litt eller vente en stund før vi går ned. Noen ganger er han ikke våken når vi går inn til han, han bare ligger og vrir seg og surver. Vi lurer på om det er drømmer, tenner, mageknip eller noe annet..? Kan det være grøten han får som han ikke tåler så bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...