☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 han ligger bare inni senga si og ler... smiler og ler,ler seg ihjel om jeg kommer inn og skal snu han,eller bre over han.. sovner ikke i det hele tatt,jeg la han klokka 18.30.. herregud..han må da begynne å bli trett nå ?? han har fått godt med mat før jeg la han.. skal jeg gi han en flaske til kanskje?
pøber´n & je Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Så lenge han bare ligger og ler, hadde jeg latt han bare være. Han sovner til slutt. Forstyrr han minst mulig
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 ok...han lager ikke lyder fra seg,tror han bare ligger å ser og koser med bamsen,men sovner rett og slett ikke..har gått inn og ut da...måtte skifte en bæsje bleie på han også nå og da tulla vi og lo litt.. han er jo lysvåken virker det som.
LizzyG Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Sånn er Natty også. Kan ligge noen timer lys våken etter at jeg har lagt hun. Da ligger hun bare å kikker og koser med bamsene sine.
Turid Laila Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Tror nok mini har smittet han med den farlige ikke-sove-syken. Din har bare litt lettere symptomer, for her går det i skriking Sover nå da, var verre i går og dagen før.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 hehe huff da.. tør ikke gå inn å sjekke om han sover heller,for han hører jeg kommer ..haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå