Gå til innhold

Gode utesteder i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne skal til Trondheim på lørdag, på Kent-konsert. Tenkte oss ut på byen etterpå =)

Meeen, ingen av oss er noe kjent i Trondheim i hele tatt, så hade vært fint om noen kunne tipset oss om noen gode utesteder =)

Jeg er mer disco-typen, mens venninnen min er mest pub-dame ;) Så forslafg til begge steder tas imot med takk! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer helt an på..er så mye forskjellig

ricks skal være bra

vista er konge

frakken er helt grei men da må dere forberede dere på desperate mannfolk, men det er bar og disco i 1

Skrevet

Selv har jeg vært på ricks, vista og downtown. Ganske greie plasser.

Har også en plass som heter storås, men synes det er ganske sært der.

Skrevet

*notere*

Takk for tips =)

Skrevet

jeg liker mojjo ganske godt:) er ikke så stort, men er ganske bra der. discokule i taket har de å;) ligger på karl johans side av byhaven. kan ikke misse det

Skrevet

Jeg liker Ricks og dawntown:-)

Vi skal på Ricks på lørdag, gleder oss masse:)

Skrevet

Jeg ville gått for ricks :) Jeg er der stort sett når jeg er ute og det er kjempe bra der. Det er vel mere retta mot deg kanskje. Ellers er downtown også populært og der har de pianobar osv ;)

Skrevet

Hvilken type utesteder er dette da?

Skrevet

kanskej noen av dere bor i trondheim også?

da anbefaler jeg dere å bli med på

dib julebord 8 desember

Skrevet

Ricks er trondheims største utested og det er kjempe fint og bra der. Oppe er det mye listepop låter og nede er det mere house og trance og liker du å danse er ricks stedet :) Hat det alltid kjempe moro der :)

Downtown er et sted med både unge folk og eldre folk med litt av hvert av musikk..

Skrevet

Okei. =) Har notert ned alle navna, så får vi vel hoppe litt fra sted til sted.. ;)

Skrevet

Må være kjedelig,jeg. Ser fram mot å sitte på Egon i tårnet og spise pizza når jeg kommer meg hjem.

=o)

Skrevet

DET er selvfølgelig det beste da!!!!!

Men kanskje ikke etter en konsert på byen.. De har ikke åpent så lenge :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...