KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Noen som har fått dette, å kan si meg om man må ha sliti leenge med å få den vekk for å få dette? Jeg har trappet kraftig ned på pumping og amming, å melken er nesten borte i den høyre puppen, men den venstre produserer så utroolig mye melk... Skjønner ikke hvorfor.. hehe:-) Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Vet de har tabeletter som får produsjonen til å stoppe. Ring legen og snakk med han/henne så får du det nok.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor vil du slutte å amme da? Er du lei eller er det andre ting? Har vel egentlig ingenting med det, men tenker på slutte å amme selv, eller ammer vel egentlig ikke, pumper meg pga småen ikke tar pupp..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Vell, jeg skal begynne på medisiner for min ADD å da kan jeg ikke amme.. Så har jeg 3 brystbetendelser bak meg å vinteren har ikke kommet for fullt enda engang så er litt lei den for å si det sånn!:-) + at Felix bare bruker puppen min til kos, altså sovner og får ikke i seg ordentlig som gjør at han da vil henge i puppen konstant å det blir for dumt... Han er kjempe glad i flasken, så da går det helt fint for hans del også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå