lenej :o) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hei! du, æ tenkte, sia du skal på julebord den 8, å æ skal på julebord den 8, skal vi si hei til kværandre da?
Mille** Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ja, det kan vi vel prøve å få til. ) Var det ikke sånn at jeg skulle se etter den som forsynte seg flest ganger av maten, og du etter den som forsynte seg flest ganger av desserten!? ;o)
lenej :o) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 ja, det hadde vært utruli koselig da :) eg skal prøve å få ferdi den kjolen min, å om eg blir det, så skal eg vise deg bilde, så kan du bare se etter meg
Mille** Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jepp, den er grei. Jeg kommer til å ha på meg sort kjole og sorte sko, men jeg blir vel neppe den eneste som skal ha det på da. ;o)
lenej :o) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 hihi.. så, med andre ord, julebord-uniformen? den bruker jeg også, men iår så ville jeg ha den litt "knæsj" så syr emg en kjole med høyt liv, som overdelen er rød, skjørtet svart, og skal ha røde silkebånd nederst på skjørtet. skal sy til et belte, som skal være fast, med et stort, rødt hjerte på, samme hjertet, bare litt mindre skal være på et sydd smykke, hårpynt og så må eg jo lage meg ei lita veske. så er planen å finne på lørdagen et par røde sko :)
Mille** Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hehe...har tråla alle butikkene her og fant ingen kjoler som jeg likte bedre enn den jeg har hengende hjemme. Ingen her som har sett meg i den, så da går det greit. ;o) Flink du er da, sy selv og greier. Fikk symaskin i 30 årsgave i sommer, har enda ikke åpnet esken!! ;o)
lenej :o) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 oj! ja, men det er skikkelig gøy å sy da, min står faktisk på kjøkkenbordet nå.. har aldri sydd klær før, har sydd en del kosedyr etter mønster da, men ikke klær, så dette er spennende. er jo ferdig med overdelen på kjolen, har skjørtet igjen. men mistet motet litt, for mønstret på skjørtet er for lite, så må tegne selv, og "utvide" litt, å da mista jeg heeelt motet ja... og da setter men seg ned med julebrus, sjokolade og potetgull.. blir ting bedre? nope..
Mille** Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Hehe,,,jeg kjøpte meg nye studegardiner på Kid her om dagen, mista litt motet når jeg så at de var for lange, men jeg visste råd. Fikk gubben til å flytte gardinstengene litt høyere opp. Hihi... ;o)
lenej :o) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 hahahaaa!! å guri, der måtte eg bare flire!! ser det jo for meg jo!! mine nye gardina har eg sydd for kort da, noe som irriterer vettet av min kjære, så vi har setta masse leka og lekekassa til mini foran dem, så det ikke ses.. men han sir det plage han bare å vite.. skal vel ikke si da, at av de 4 lengden, så er de 2 som vises lengst.. de to bak sofan er 20 cm korter igjen!!! :):)
Mille** Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Haha....trolig det som hadde skjedd her hvis jeg skulle ha begynt å sy på dem. ;o)
lenej :o) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2007 hehe.. eg lagde dem av sånn chenille-stoff, billig å kjøpe også, bare en 20kr.. å dem treng ikke syes på kantene, man bare klipper til, å henger opp og med en mini osm drev å kravlet over det hele , å meg som kom ut av tellinga der, med den knekte tomstokken min, ja, det var dømt å bli skjeivt ja...
Mille** Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Hehe..ja enkelte ting er best å gjøre etter at barna har lagt seg. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå