Gå til innhold

Auuu, puppene mine (39+2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste par dagene fått skikkelig vondt i puppene igjen. De har vært "greie" lenge nå, men spesielt i dag har det stikki fælt i dem - i vorta. Er litt småøm i hele puppen, men vortene er værst. Driver de også å forbereder seg, kanskje? Driver å fyller seg opp. He, he... Har nesten konstante kynnere + div annet. Skal til jm i morgen. Skal be henne skjekke modning. Veeeeldig spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,... jeg er 39+4 og har ikke opplevd det du snakker om, så ville tatt det opp med JM ja. sikkert bare naturlig, men greit å få vite hva det er.

Skrevet

hey, opplevde ikke dette jeg heller,melken beg jo ikke å komme før etter barnet er født, men det kan jo være noe forberedende da;) du får hørre med Jm;)

Skrevet

Heihei!!!

Tror det er helt vanlig... Hele mitt forrige svangerskap var jeg mer eller mindre plaget med ekstremt ømme og vonde vorter, spesielt da det er kaldt..

Også nå er jeg plaget,faktisk hele svangerskapet..manblir faktisk satt heeelt ut av det... Igår fikk jeg nok av det også..tårene trillet godt her da må jeg si,både for at det gjør vondt og for at det er slitsomt å gå med...

Er 36+2 i dag og har vært mere plaget med det den siste tiden enn før i svangerskapet, må vel si at det har tatt seg opp veldig etter at kynnerne ble mange og plagsomme..

Misunner dere som ikke har vært plaget med dette!!!

Men hva med å prøve Medela sin brystvortekrem da?? Det skal jeg, står at den kan brukes i svangerskapet for ømme vorter..

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke har vært plaget med at det har kommet melk enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...