Ikkelektuell Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har ei lita prinsesse i magen å jeg og sambo har funnet ut at vi skal kalle henne Gudrun Jessica, oppkallelse etter mormoren hans og hun kuleste i yndlingsserien min på tv. Problemet er bare at jeg har ei venninne som liker akkurat samme serien, og hun har tenkt å bruke navnet på lillebebisen sin. Hu er tre uker kortere på vei enn jeg. Hun sier at hu skal kveste meg og stjele sambo hvis jeg kaller prinsessa mi for Gudrun Jessica, men det syns jeg er dårli gjort!!!! Er det teit av meg og synes det?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Nei, du er ikke teit. Det er et nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig navn. Drit i den teite venninna di, og si at broren din vil banke henne og ungen hennes rett opp dersom hun kvester så mye som et hårstrå på hodet ditt!
Ikkelektuell Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Ja fan jeg orker ikke og fikse håret pga av den kjærringa der
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Nei, og flisete tupper må faktisk KLIPPES av. De kan ikke fikses, visste du det? Herreguuuu' altså, hu der må du bare sette på plass med en gang! Æsj,ass!
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hahhahha:) Du skal ikke vurdere et navn som ikke ligger på topplisten da? Det er jo så jævlig mye brukt?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg tror heller at det er den lille prinsessa som kommer til å kveste deg når hun skjønner hva du har gjort med henne. :-))))))))))))))))))) I
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Hehe.....enig.Kan jo bli slitsomt når alle i vennegjengen kommer til å hete det også...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Noen som tar dette innlegget seriøst i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Åneei,er dette et tulleinnlegg??
Gjest Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Jeg tar det meget seriøst :-P Gudrun Jessica er forøvrig et fantastisk navn! Nei, Jeab, du får stå på krava dine ;-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Hvem som bør få retten til navnet vet jeg ikke men fy faen så stygt!!!! Sorry men---Gudrun jessica! Høres ut som du kødder?
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 (som med stemmen til pappan til Emil i Lönneberget) : jeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAB-HH!! Naa ligger du jaevla tynt an, din gjedde!! :-O Det tok nesten 12 timer aa manne deg opp ser jeg, etter utfordringen klokken ni paa morrakvisten!?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Jeg syns heller du burte kalle hun noe afrikansk siden typen din Sambo tydlivis er fra Afrikka. :-) He he.
LilleBjella Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Kompromiss: Jessica Gudrun Da blir de nesten tvillingser
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Hehe......tror jeg ler meg rett ihjel.......kveste og stjele sambo????? Har 13 åringer samboer da??? Og Gudrun Jessica???Vet jo at barn kan få barn,men det blir ihvertfall synd for Gudrun Jessica som får en mor som nettopp er begynt på ungdomskolen....hihihi,får virkelig håpe at innlegget er en SPØK
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 Hva med å korte ned litt, så du flår flere fluer i en smekk. Du slipper å miste typen, og barnet slipper å hete det samme som alle andre. Mitt forslag blir da Gud-Jes. Evt Jes-Gud. Orginalt og spennende, kan også gjøres meget internasjonalt med en liten vri. Yes God. Amen.
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. november 2007 Nei, jeg kødder ikke! Dessuten er veninna mi dødsteit å syns at han kjekke i Home An away er stygg. Ikke rart hun er så dom at hun vil bruke det navnet jeg hadde tenkt å stjæle!!!
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. november 2007 Ikke kødd med sambo, Aanonym!! *glis*
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 27. november 2007 Dagens beste forslag! Vedtas på stedet! Gud-Jes blir navnet på prinsesa. Jeg gleder meg til dåp, som jeg skal ha selv om jeg egentlig ikke trur på gud å sånn. Hura!
Ikkelektuell Skrevet 27. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. november 2007 Skal gi deg tolv timer jeg, din lille sombrero!
Smånetta 14.mai Skrevet 27. november 2007 #22 Skrevet 27. november 2007 Jeg synes spesielt Jessica er et årntlig fint navn. Prinsessa di får bare det fine navnet, da. Det er ikke dårlig gjort av deg i det hele tatt. Hun er ikke noen årntlig venninne hvis hu tar det navnet da!!!!!!!! *himler med øynene av venninna di* Go girl!!!
Patetica fåkksi Skrevet 27. november 2007 #24 Skrevet 27. november 2007 Du er jammen meg heldig som fikk skinnet ditt redda rett för jeg skulle slaa til gongen og sende et lass med LIVSFARLIGE Syden-pusekatter oppover for aa TA DEG! Jeg gaar god for Jes-Gud. Deal, du er kulest igjen. Vil du komme og lese Topp hos meg i morgen kveld? PS: prinzezza mi sier "yo" til prinzezza di.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #25 Skrevet 27. november 2007 Hva med Djessika- altså er slags fornorska utgave?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå