nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Vil ha en med litt hold fordi de sitter mye bedre. Hater strømpebukser med sig! Har brukt mye HM sin, men er det noen som har andre erfaringer.......... skal på julebord på fredag!!!!!!
Honningmelon Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hehehe, skulle til å skrive Name It sine :-D Men, skjønte nå at det var du som skulle ha :-)
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 ti hi.......for en gangs skyld er det jeg som skal ha noe.......... lyst på nye støvler også, men som regel går jeg i joggesko pga kronisk betente ankler.......... så får finne noen gamle sko.
@nneliten Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Synes Kapp Ahl sine er gode. Kos deg på julebord!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 siger strømpebuksene så tror jeg neste at du kjøper for små/korte strømpebukser og bør gå opp en størrelse. jeg liker faktisk lamote sine sorte blanke til daglig bruk. de har god hold-inn effekt, men jeg tror jeg ville spanderet på meg en par oreblue eller noe litt mer eksklusivt til julebord. sjekk på en undertøysbutikk ellers tror jeg cubus har oreblue eller litt mer eksklusivt enn varemerket deres.
Hønemor&guttaboys Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hehe, name it var det første jeg tenkte på også Neei, da vet jeg ikke likevel da..
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Hadde ikke planer om å reise innover egentlig. Har oroblu her jeg bor. Sjekke de ut i morgen! Nei kjøper ikke for små, men dårlige strømpebukser siger. Ihvertfall på kroppen min:) ha ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå