Gå til innhold

Trenger litt synspunkter her nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, min mann har hatt en tendens til å være på jobb noen timer etter at han er ferdig. (skreiv et anonymt innlegg på krangle om det for noen dager siden) Han sitter da å prater med en kvinnelig kollega som jeg vet sliter veldig hjemme, og det er snakk om at han sitter der i 2-3 timer hver gang. Jeg fortalte han at jeg begynnte å lure litt, og at jeg var redd for at det skulle oppstå følelser som egentlig ikke skal være der... Jeg og denne kollegaen var også gode venner da, men så har mannen min fortalt dette her til ho, og nå virker det som om ho ikke vil ha mer kontakt med meg. Ho ringer stadig til mannen og skriver mld. Jeg og denne kollegaen skreiv også mld daglig, men ikke nå.... Er det jeg som har dritt meg ut her eller? Jeg tenker jo mitt da....begynner å lure på om ho har dårlig samvittighet for noe, men jeg tror ikke det er skjedd noe da, men lurer da på om ho virkelig kan ha fått følelser for mannen... da vet jeg nemlig ikke hvordan jeg skal forholde meg til ho... Synspunkter noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kinkig den der, håper det ordner seg til det beste

klem

Skrevet

Din mann fortalte henne hva du synes - uten at det var klarert med deg?

Jeg synes din mann skal tenke seg litt om mht hva han driver med. Det virker på meg som han heller burde bruke 2-3 timer på sitt eget forhold nå. Daglig.

Hvis jeg var deg ville jeg ikke brydd meg om hva kollegaen tenker eller sier. Men jeg ville brydd meg med hva mannen min bedriver tiden sin med. Damen kan henvises til familievernkontor, sin egen mamma eller andre venner.

Du har et forhold å pleie. Og det har din mann også.

Skrevet

For å være helt ærlig, så hadde jeg ikke satt pris på at han satt igjen å jobben 2-3 timer etter han var ferdig for å preike.. uansett om det gjaldt en mann eller kvinne.

Har du tatt det opp med mannen din, og sagt hva du syntes om det?

Skrevet

jeg personlig hadde ikke godtatt dette i det hele tatt... hvis dere var så gode venner før hvorfor kunne hun ikke da heller ha pratet med deg om dette??? jeg veit i alle fall medmeg selv at jeg heller ville ha prata med en jente om problemene mine enn en mannlig arbeidskollega...

Skrevet

Her er det IKKE du som har driti deg ut hvertfall! For det første burde mannen din hatt vett i skallen til ikke å tilbringe så mange timer med denne kollegaen, og for det andre så burde denne kollegaen ta kontakt med DEG for å forklare seg.

Når du har forklart din bekymring for mannen din burde han ta hensyn til det! Og det burde kollegaen hans også, det er hun som er inntrengeren her

Skrevet

Syns det lukter litt svidd av den der, for å være helt ærlig. Er helt utenkelig at mannen min skal sitte igjen å leke hobbypsykolog med sin kvinnelige sekretær f.eks. etter arbeidstid. Utenkelig i arbeidstiden også forresten....

Skrevet

Slik hadde jeg det også, men no er han gift med ho andre....

Skrevet

Har snakka med mannen min om dette, men han mener jeg ikke skal reagere på det.... han er ferdig i ett tiden på natta når han er på jobb, og kan sitte der til i 3-4 tiden...og han vet jo også at jeg ikke får sove ordentlig før han kommer hjem. Men som sagt så virker det ikke som om det bryr han, for alle sover jo likevel når han kommer hjem... Han står da opp i 12 tiden neste dag og rekker ikke spise før han må på jobb igjen klokka ett...(han jobber fra ett til ett annenhver uke)

Ho skulle visst til rådgivning, men virker som om det er bedre å snakke med andre(kollegaer) om dette. Men det sliter på meg, og denne uka har han hatt fri, men han er ikke int i å snakke om det, av loyalitet til ho... har vurdert å skrive en sms til ho, men jeg vet ikke om jeg vil vite.... Jeg vil ha mannen min litt for meg selv også...

Han skal selfølgelig få ha jentevenner, skal ikke nekte han det, men syns det blir litt drøyt jeg da.....

Skrevet

Hva om hun kollegaen til mannen din kan sette seg ned med mannen sin, om hun sliter hjemme, så kan mannen din komme hjem til deg etter jobb.

Jeg hadde ikke akseptert at min samboer hadde brukt så mye tid på ei annen dame, uansett hvilke problemer hun måtte hatt. Det er ikke riktig overfor deg mener nå jeg. Men hva sier mannen din til dette da?

Skrevet

Mannen min mener jeg ikke har noe å være redd for, og jeg stoler på et ikke han gjør noe.... men hva om det er kommet følelser inn i bildet da....noe jeg har på følelsen....fra hennes side allefall, siden ho bare plutselig kutta kontakt....

Skrevet

på natta i tillegg??? nei veit du hva... fullstendig uakseptabelt..... hadde klikka..

Skrevet

Så du har altså fortalt mannen din at du mistenker at noe kan skje mellom dem?

Hva sa han til det da?

Har han sluttet å prate med henne etter jobb nå?

Jeg vile vært skeptisk siden ho har slutta å ha kontakt med deg. Da tyder det jo på at hun føler seg litt truffet.

Fortell mannen din at hun har kuttet kontakt med deg og si at det gjør deg usikker i om du kan stole på hennes hensikter med vennskapet med din mann.

Han burde i så fall kutte kontakt med henne han også av respekt for deg.

Skrevet

Ho kan ikke klare å snakke med samboeren sin om alt...

Mannen min syns det er helt greit, og mener jeg ikke har noe å bekymre meg for.....

Skrevet

Han blei litt sur da.... men nå har han ikke vært på jobb denna uka, men jeg vet han har snakka med ho på tlf og på sms...

Men jeg vet ikke om jeg vil vite heller....

Skrevet

Kan du ikke fortelle mannen din at du synes han kan bruke tiden på deg, og at du ikke føler deg komfortabel med at han tilbringer så mye tid med henne. Han må da skjønne at han skal sette deg først!! :)

Skrevet

Ser du har fått mange svar mens jeg skrev mitt svar til deg. Ble plutselig distrahert her....

Men ser at du sier at han ikke vil fortelle deg hva dem snakker om av lojalitet til HENNE!!!!????

herregud, det er jo deg han er gift med og burde være lojal mot først og fremst.

Nå er det slik at noe truer deres forhold og da burde han prioritere å berolige deg fremfor å beskytte henne andre.

Forlang klare svar nå, for dette virker som at du er i ferd med å bli taperen i et trekantdrama!

Skrevet

Kan se sånn ut ja....:( men han mener at det han og ho snakker om blir der, men jeg vet jo at de snakker om problemene hennes med typen....

Litt fortvila nå ja.... Har egentlig ikke veldig lyst til å snakke noe mer med han om dette, for da vet jeg at ho får vite det....haha...snakk om lojalitet....

Skrevet

Kjære deg, er det ikke bedre å finne ut av hvor du står i forhold til din mann enn å leve med denne vonde følelsen av at det er for mange i deres forhold?

Ja, det vil sikkert være vondt å finne ut at mannen din event. har begynt å få følelser for denne kollegaen, men det må da være ti ganger verre å vite at han ikke har respekt for deg.

Så han kan ikke fortelle deg hva han snakker med henne om, men han forteller henne hva du sier? Dette, min venn, er ikke noe du bør finne deg i.

Og en annen ting. At han argumentere med at alle sover når jobben hans er slutt er jo tydeligvis ikke sant siden du sier du sover dårlig når han er borte. Dette tyder også på mangel på respekt for deg.

Nei, dette syns jeg ikke du skal finne deg i. Han har forpliktelser for deg først og fremst, og dersom han vil at dere fortsatt skal ha et forhold bør han vise litt interesse i deg også.

Sender en hel haug med klemmer, for det tro jeg du trenger nå :-)

Skrevet

Jo, det er jo bedre å vite, men fryktelig likevel....

Vet liksom ikke hvordan jeg skal start samtalen heller, og egentlig har jeg bare lyst å holde kjeft siden jeg vet han sier det til ho.... nå begynner jeg å grue meg igjen til han begynner på jobb igjen...på torsdag...de jobber samme uka....

men siden jeg nå har sagt dette til han,(ang det at jeg ikke liker at han sitter der i mange timer) så har jeg litt lyst å vente og se også om han tar litt mer ansvar.... Se om han tenker på meg oppi dette..

Skrevet

Hva med å rett og slett vise han denne tråden her, så kan det være en innledning til en samtale der du forteller realiteten: at du synes det er ubehagelig, at det tar for mye tid i forhold til hvor mye våken tid dere har sammen, at du også synes det er fælt at hun har problemer, men at dere nå er på vei til å få skikkelig problemer hvis deres kontakt ikke avtar. Hvis hans lojalitet ligger helt hos deg, vil han vise forståelse for dine følelser.

Lykke til!

Skrevet

Huff....jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å ha den diskusjonen med han nå i kveld...

Skrevet

Nå kom han hjem fra trening...bedriftslaget har hatt trening...

Men jeg tror jeg drøyer litt å ser om han begynner å ta ansvar når han begynner å jobbe igjen....

Skrevet

Haha....spurte han om hvem som var på treninga i dag....jo det var den, den, den.....og xx sa han rimelig kjapt...

Nei, tror jeg skal gå å sove på hele saken.....og prøve å finne ut av ting....hvis det går....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...