Gå til innhold

Bare så dere vet det.....


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi alle lever i en slags tidsklemma og skulle hatt mye mere tid til å være gravid og foreldre.

 

Men kroppen sier nok lettere stopp, når man er gravid. Viktig at arbeidsgiveren er forståelsefull og tillrettelegger arbeidet for den gravide. Hvis ikke de kan det, så kan den gravide og arbeidsgiveren søke om svangerskapspenger, noe ingen taper på. Foreks hvis arbeidet innebærer mye stress etc.etc

 

Dvs, hvis ikke arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge arbeidet, så kan den gravide være hjemme med svangerskapspenger i og slippe være sykemeldt. Svangerskapspengene kan også graderes, så som sykemeldingen kan gjøres. Det setter krav til arbeidsgiveren, samtidig som den gravide ikke trenger å være sykemeldt.. Arbeidsgiveren og den gravide taper ingenting, tvertimot..... Det er jo fint.

 

Det er bare lese på NAV.no... og svangerskapspenger.. for mer info.

Skrevet

Det stemmer nok ganske bra det som sto i artikkelen ja..........dessverre kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...