mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 http://www.hegnar.no/personlig_okonomi/karriere/article237876.ece Og dette gjelder altså ikke meg, men noe å tenke på for dere som er gravide.
Ronja65 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Tror vi alle lever i en slags tidsklemma og skulle hatt mye mere tid til å være gravid og foreldre. Men kroppen sier nok lettere stopp, når man er gravid. Viktig at arbeidsgiveren er forståelsefull og tillrettelegger arbeidet for den gravide. Hvis ikke de kan det, så kan den gravide og arbeidsgiveren søke om svangerskapspenger, noe ingen taper på. Foreks hvis arbeidet innebærer mye stress etc.etc Dvs, hvis ikke arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge arbeidet, så kan den gravide være hjemme med svangerskapspenger i og slippe være sykemeldt. Svangerskapspengene kan også graderes, så som sykemeldingen kan gjøres. Det setter krav til arbeidsgiveren, samtidig som den gravide ikke trenger å være sykemeldt.. Arbeidsgiveren og den gravide taper ingenting, tvertimot..... Det er jo fint. Det er bare lese på NAV.no... og svangerskapspenger.. for mer info.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Det stemmer nok ganske bra det som sto i artikkelen ja..........dessverre kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå