Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg lurer faktisk på om jeg ikke kjente et lite dult akkurat nå! *oioi* Var som om noen strøk meg forsiktig på innsiden av magen, laaaaavt nede, veldig fort, og over på et øyeblikk... Men jeg er bare 13+0 (i morgen) da! Noen som har kjent noe så tidlig? Med førstemann kjente jeg liv da jeg var 15+0.
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Kjente helt svakt antydning til liv i uke 16-17, kjente ingenting før det..har kjent tydelig liv siden uke 18. Men noen sier jo de kjenner liv veldig tidlig..
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hei! Vi venter nr. 2 nå, og jeg er 16+1 på vei i dag. Med førstemann kjente jeg første sikre bevegelser da jeg var 15 uker på vei. Denne gangen kjente jeg de første forsiktige,-men samtidig tydelige bevegelsene da jeg var 12+3 eller no. Nå i ca. to uker har jeg i tillegg til disse "romsteringene" og små-bevegelsene begynt å kjenne ordentlige spark! Er riktignok ikke så kraftfulle ennå, men de merkes veldig godt! Så den er ganske så aktiv den lille der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå