Gå til innhold

Gruer meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, må bare syte litt. I morgen skal jeg ha 7 niåringer her hjemme fra kl 14-20. Har liten plass (70 kvm) og i tillegg er jeg 100% sykemeldt for bekkenløsning. Det er vennegrupper som skolen arrangerer der de blir med hverandre hjem, men 7 stk var litt vel mange syns jeg. Kl 18 kommer foreldre og søsken på kaffe og kaker så man kan si det blir fullt her ja...

Uff, jeg kunne jo sagt at jeg er sykemeldt og sliten, eller at vi rett og slett ikke har plass, men datteren min gleder seg sånn, så jeg føler at jeg må stille opp, og nå er jo invitasjonene sendt ut allikevel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kunne jo i god tid,sagt ifra at du ville utsette din tur til senere.har forresten aldri hørt om slike hjemmekvelder i skolens regi. syntes jo synd på deg da,med 100%sykemelding pga bekkeløsning.det skal jo litt forbredelser til også,med så mange store og små.

får jo bare ønske deg lykke til

Skrevet

Husker det fra jeg gikk på skolen, var kjempe koselig. Men skjønner at du gruer deg ja, mye å styre med! Lykke til!

Skrevet

Jeg tenkte som så at det var bedre å ha det før fødselen enn etter. Tror det ville blitt enda mer hektisk å ha en baby oppi det hele :)

Skrevet

Grudde meg til sjuåringen's bursdag her jeg å . . . Skjønner deg godt. . . Men,jeg allierte meg med søstra mi som kom å hjalp til. Dette var en flott løsning syns jeg. Har du ikk noen du kan spørre om hjelp den dagen?

Skrevet

Hadde 14 stk 9-åringer på disco party hos meg i dag.

Tvilling jentene mine er 9 år i dag.

Fikk god hjelp av mamma og samboer.

Enig med deg at det er kjempe slitsomt med stor mage og sånne arragementer.

Har heldigvis overlevd, og jentene er kjempefornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...